Yünsa'nın yılın üçüncü çeyreğinde net karı 184 milyon TL’ye ulaştı. Yünsa yılın üçüncü çeyreğinde de hem ciro olarak hem de karlılıkta sağlıklı büyüme performansını sürdürdü. Yünsa, yılın üçüncü çeyreğinde net karını 184 milyon TL’ye ulaştırdı. Bu dönemde firmanın cirosu geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre yüzde 309, bir önceki çeyreğe göre ise yüzde 39 artışla 350,1 milyon TL’ye çıkarıldı. Yünsa, 67,2 milyon TL ile net karını da geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 493 artırmayı başardı. Böylece şirketin 2022’nin ilk 9 ayında cirosu 828,3 milyon TL’ye, net karı ise 184 milyon TL’ye ulaştı.

"YENİ YATIRIMLARIMIZLA VERİMLİLİĞİMİZİ ARTIRIYORUZ"

Konuyla ilgili açıklama gerçekleştiren Yünsa Genel Müdürü Mustafa Sürmegöz, “Sürdürülebilir karlılık hedefi ile hayata geçirilen stratejik planlarımız iş sonuçlarına da yansıdı. Teknolojiyi odağımıza alan yeni yatırımlarımız sayesinde hem verimliliğimiz artıyor hem üretim maliyetlerimiz azalıyor hem de iyi bir finansal yönetimlle tasarruf aksiyonları alıyoruz. Bu çalışmalarımızın neticesini de finansal sonuçlarımızda görüyoruz. 2022’nin ilk 9 ayında elde ettiğimiz 184 milyon TL net kar ile yılın ikinci yarısında 200 milyon TL olarak güncellediğimiz hedefimize ulaşmak üzereyiz." ifadelerini kullandı.

“YURT DIŞI PAZARLARIMIZI GENİŞLETİYORUZ”

Sürmegöz konuşmasına şu sözlerle devam etti: “Amerika’dan Japonya’ya uzanan geniş bir skalada katıldığımız fuarların etkisinin yanı sıra yıllara dayanan iletişim ağımız ve ekiplerimizin özverili çalışmalarıyla yılın üçüncü çeyreğinde miktar bazında satışlarımızı hem yurt dışında hem de yurt içinde geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 96, ihracatımızı ise yüzde 109 artırmayı başardık. Artan satış hacmini, sürdürülebilir büyüme stratejileriyle karşıladık. Yeni yatırımlarımızla ürün kalitesini ve üretim hacmini artırırken, enerji ihtiyacını da azaltıyoruz. Bu da bize tüm süreçlerimizde verimlilik sağlıyor. Son olarak, yarı otomasyona sahip yeni boya işletmemizi ve üretim kapasitemizi artıracak 18 yeni dokuma tezgahımızı da Aralık ayı itibarıyla devreye alıyoruz. Uçtan uca, üretimden pazarlamaya ve yönetimsel planlamaya kadar gerçekleştirilen tüm bu çalışmalar, elbette finansal sonuçlarımıza da yansıyor.” dedi. (AA)

 
 

"TÜRKİYE-AFRİKA TİCARET İLİŞKİSİNDE CİDDİ BİR VİRAJ ALINDI" "TÜRKİYE-AFRİKA TİCARET İLİŞKİSİNDE CİDDİ BİR VİRAJ ALINDI"