İş dünyası ile pazarlama sektörünü bir araya getiren, Marketing Meetup etkinliği kapsamında düzenlenen The Hammers Awards’ı kazananlar açıklandı. Wilo Türkiye, ‘Yapı ve İnşaat Sektöründe En İyi Pazarlama Takımı’ kategorilerinde Gümüş Ödülün sahibi oldu. Wilo Türkiye’ye bir ödül de IPRN’den geldi. Wilo hazırladığı “Suyun Değerini Bil” projesi kapsamında dünyanın en büyük bağımsız iletişim ajansı ağlarından IPRN tarafından, “Yılın CSR Projesi” ödüllünün sahibi oldu. 

“LİDERLİĞİMİZİ BAŞARILI PROJELERİMİZLE SÜRDÜRÜYORUZ” 

Konuyla ilgili açıklama gerçekleştiren Wilo Türkiye Pazarlama ve İş Geliştirme Müdürü Banu Kiper; “Dünyanın 50 Sürdürebilirlik ve İklim Lideri arasında yer alan bir firma olarak sorumluluğumuzun farkındayız. Geliştirdiğimiz ileri teknolojilerimiz ve yüksek enerji verimliliğine sahip ürünlerimizle hem dijitalleşmeyi hem de sürdürülebilirliği esas alıyoruz. Wilo Türkiye olarak geleceğimiz için suyun değerini biliyoruz. Hazırladığımız ‘Suyun Değerini Bil' projemizle temiz su kaynaklarımızı korumayı ve suyu en verimli bir şekilde kullanmayı hedefliyoruz. Bu projemizle konunun önemine vurgu yapıyoruz. Gerçekleştirdiğimiz projelerin ve çalışmaların takdir görüp ödüllendirilmesi bizleri oldukça motive ediyor. The Hammers Avards ve IPRN ekiplerine Wilo Türkiye’yi layık gördükleri ödüller için teşekkür ederiz” dedi.


 
 

ENERJİ YATIRIMLARI RÜZGÂRA YÖNELDİ ENERJİ YATIRIMLARI RÜZGÂRA YÖNELDİ