Turkcell Genel Müdürü Murat Erkan, 2020 yılıyla ilgili genel bir değerlendirme yaptı. Erkan, "Yılı 1,1 milyon net abone kazanarak noktaladık. Faturalı abone bazımız ise 1,6 milyon net müşteri kazanımı ile son 11 yılın rekorunu kırdı. Şirketin 2020 yılı finansal ve operasyonel sonuçları kapsamında toplam gelirler bir önceki yıla göre yüzde 15,8 artışla 29,1 milyar TL'ye ulaştı. Turkcell'in 2020 net karı ise bir önceki yıla göre yüzde 30,5 artarak 4,2 milyar TL’ye yükseldi” dedi. 

"DİJİTAL SERVİSLERİN TEKİL GELİR BÜYÜMESİ YÜZDE 26 OLDU"

Erkan, 2020 yılında dijital servisleri yeniden yapılandırdıklarını hatırlatarak, BiP, TV+, fizy, Yaani gibi uygulamaların her birini daha etkin yönetebilmek ve stratejik olarak değerlendirebilmek amacıyla ayrı birer şirket olarak yeniden yapılandırdıklarını anlattı. Erkan, "Tüm bu aksiyonlarımız sonucunda dijital servislerin tekil gelir büyümesi yüzde 26 oldu. Dijital servisler tarafında 2021'de ücretli kullanıcı bazını genişletmeyi, kurumsal firmalarla iş fırsatlarını avantaja çevirmeyi, TV alanında büyük ekran stratejimizle daha da güçlenmeyi hedefliyoruz. Bu noktada Gameplus markamızla bulut oyun ile oyun yayıncılığı gibi yeni alanlara yoğunlaşmayı planlıyoruz." dedi. 

"2021'DE EMİN ADIMLARLA BÜYÜYECEĞİZ"

Erkan, 2021'de de emin adımlarla büyüyeceklerinin altını çizerek, doğru oyun planı ve belirledikleri stratejik odak alanları sayesinde pandemi koşullarına rağmen 2020'de müşterilere dört dörtlük hizmet sunarak yılı başarıyla noktaladıklarını dile getirdi. Bu doğru oyun planını 2021'de de sürdürerek müşterilerin kalbine ve aklına hitap eden çözümlerle hedefler doğrultusunda büyümeye devam edeceklerini belirten Erkan, "2020-2022 dönemi için belirlediğimiz hedeflere emin adımlarla ilerliyoruz. Bu kapsamda 2021 yılı için yüzde 16 bandında gelir büyümesi için çalışıyoruz. Ayrıca yaklaşık 14 milyar TL aralığında FAVÖK hedefliyoruz.” dedi. (AA)