ST Endüstri Medya’nın iletişim kanallarıyla yaklaşık 166 bin kişiyle sürekli iletişim halindeyiz. 

Tamamı endüstri mensubu olan bu kişilerin bir bölümü, medya grubumuzu o kadar çok sahiplenmiş durumdalar ki; dergilerimizdeki yazım hatalarına, zirvelerimizdeki sunum konularına, radyolarımızdaki teknik hataların anlık olarak bildirilmesine kadar sürekli bize destek veriyorlar. 

Hatta birçok yeni ürünü medya grubumuza tavsiye ederek kazandıranlar da yine bu sadık kitlemiz arasından çıkmıştır. Yıllar önce sektöre kazandırdığımız, Türkiye Makina ve Aksam İmalatçıları Kataloğu, ‘Makinabul’ da buna iyi bir örnektir. 

Sayıları yaklaşık 3 bin kişiyi bulan bu marka elçilerimizin, son bir yıldır bize bir önerisi daha oldu. ‘’Forum sitesi kurun.’’

Gerekçe olarak da, geleneksel tüm  sosyal medya kanallarında, “İş dışında çok farklı konularda paylaşımlar yapıldığı eleştirisi ve sadece iş konularının konuşulduğu bir platforma olan ihtiyacı” vurguladılar.

EndustriForum.com işte bu ihtiyacı karşılamak için doğdu. Henüz 3 ayını geride bırakan bu çok özel platformla ilgili bir iyi bir de kötü haberim var sizlere.

Önce iyi haberi vereyim, günlük yaklaşık 4 bin, aylık 160 bin tekil kişi, ortalama yarım milyon sayfa okuyor. Sitede geçirilen süre ise 10 dakikanın bile üzerinde. Tekrar

belirteyim, henüz 3 aylık bir B2B platformda böyle bir ziyaretçi trafiğine ulaşmak hiç de kolay bir iş değil. Yani bu iyi bir başarı hikayesi. 

Kötü haber ise şu, forumda aktif yazanların sayısı 100 kişinin bile altında. Biz bir yerlerde hata yapıyoruz ama inanın bulamadık.

Sizin bir öneriniz var mı?