Genelde bizim bilinmeyen numaralar servisi (11811) gibi hizmet veren bu sigorta şirketinin, “Çocuğum hastalandı, şu şekilde belirtiler var; ne yapayım?” gibi soruları yanıtlayan uzman doktorları da vardır.
Tamamen ücretsiz hizmet veren bu ‘Çağrı Merkezi’nin tek amacı, yarın sigorta ihtiyacı olan insanlarında önce bu servisi aramalarını sağlamak…
Bu hizmeti vermeyi benzer formatta Türkiye’de de deneyen ve hala sürdüren birkaç girişimci oldu. Genelde abone ücreti karşılığı hizmet veren bu ‘Çağrı Merkezleri’, küçük pazar paylarıyla faaliyetlerini sürdürüyorlar.

***

Peki, benzer bir uygulamayı sadece endüstrinin hizmetine sunan bir kurum olsa nasıl olur? Üstelik bu hizmet için hiçbir ücret istemese!
Örneğin teklif hazırlayacaksınız, yeni tedarikçilere ihtiyacınız var. Size verilen iletişim adresine ulaşıyor, soruyorsunuz.
Cevaplanıyor.
Ya da teknik bir konuda yardıma ihtiyacınız var, kime soracağınızı bilemiyorsunuz!
Bu kurum yine yanınızda…
Evet, nasıl olurdu? Süper olurdu, öyle değil mi?
İşte tüm bunları yapabilecek bir kurum var Türkiye`de. Alternatif Yayın Grubu. “Endüstride bunu yapmak hayal” diyorsanız, biraz bekleyin!

***

Tamamı endüstriye hizmet eden 10 binlerce firmanın tüm detay bilgisi. İçinde sorguya göre sınıflandırma yapan bir yazılım. Sürekli veri giren çalışanlar…
Nasıl, olabilecek gibi duruyor; öyle değil mi?
Ancak, kurulduğu tarihten bu yana en çok önemsediği konu ‘Bilgi İşlem’ olan bir kurum bunu yapabilir.
11 yılda 9 dergi, 2 katalog, 1 gazete, 1 fuar, internet yayıncılığı ve televizyonu ile, endüstrinin hemen her alanında ciddi bir iletişim gücüne sahip olan bir kurum bunu yapabilir.

Endüstride iş yaşamını kolaylaştıracak çözümler için biraz bekleyin. Alternatif Yayın Grubu’nu bekleyin...
Saygılarımla.