Endüstri Medya Yönetim Kurulu Başkanı Recep Akbayrak, Şirketler Arası Pazarlama programında dinleyicilerden gelen “Şirket içi eğitimler için ne önerirsiniz? Bu eğitimleri departman olarak ayırmak mı yoksa tüm şirketi birleştirmek mi daha faydalı olur?” sorusu üzerine ST Endüstri Radyoda değerlendirmede bulundu.

SATIŞ EKİBİ İLE BİRLİKTE GELİŞTİRİLMELİ

Eğer konu pazarlama ise mutlaka satışla pazarlama stratejisini satış ekibi ile birlikte geliştirmek gerektiğini söyleyen Akbayrak, “Eğer bütün faaliyet markanın konumlandırılması ise o bütün departmanları dahil ederek önce yeni konumlandırmayı sanki müşteriye yapıyormuş gibi yapmanız gerekir.” dedi.

FARKLI DİYALOGLARA İHTİYAÇ OLABİLİR

Her departmanın müşteri potansiyelinde kullanacağı farklı diyaloglara ihtiyacı olabileceğini söyleyen Akbayrak, bu durumda departmanlara ayrı ayrı eğitim vermek gerekebileceğini belirtti.

Akbayrak, “Bu işin takım kaptanı mutlaka yönetime bağlı pazarlama departmanı olmalı.” dedi.