Sektörel radyo olur mu?

Sektörel denince çok kısıtlı bir alan gibi düşünülüyor ama gerçekten öyle mi? Tüm otomotiv sektörünün ticari tarafı, cep telefonu operatörlerinin şirketlere özel ürünleri, bankalar, taşımacılık şirketleri, ofis malzemeleri, yemek çekleri, beyaz yaka çalışanlara ulaşmak isteyen tüm markalar... Ve tabi sayıları iki yüz binin üzerinde olan endüstriyel firmaları ekleyelim bu alana. İşte size küçük gibi gözüken ama aslında devasa olan bir pazar. 

Şimdi bu pazara ulaşmak için sadece dijital iletişim kanallarının yeterli olacağını düşünenlere (B2B marka temsilcilerine) bir sorum var;
- Siz hiç ömrü hayatınızda sadece dijital kanalları kullanarak marka olmuş bir tek örnek hatırlıyor musunuz? 

Oysa sadece radyoyu kullanarak marka olmuş birçok örnek sayabiliyoruz. Bırakın marka isimlerini burada yazmayı, kısacık müziklerini duysak bile hemen aklımıza geliyor bu markalar. 

İşte tüm bu verilerle trafiğin yoğun olduğu tüm illerde büyük bir ihtiyacı karşılıyor radyolar. Şu an Türkiye’de tüm radyoların genel çizgisi B2C, yani yüksek oranda son tüketiciye hitap ediyorlar. Şimdilik B2B alanda (şirketten şirkete) sadece ENDÜSTRİ RADYO var. Ama şimdilik! Yakın bir gelecekte Türkiye’de çok daha fazla sektörel radyo, yayın hayatına başlayacak. 

Burada Endüstri Radyo’ya düşen görev de belli tabi;
- İlk yap, en iyisini yap, herkes peşinden gelsin :) 

Henüz Endüstri Radyo’yu keşfetmeyen firmalar varsa, hiç zaman kaybetmeden markanızın yıldızını parlatmaya başlayın bence. 
 

YORUM EKLE
Dergiler

ST Endüstri Radyo Canlı Yayını