banner1322
x

HEDEFİNDE, YÜZDE 30 BÜYÜME VE KÖRFEZ ÜLKELERİ VAR

Schunk, Ortadoğu’nun merkez üssü olarak seçtiği Türkiye’de 2021 yılında yüzde 30 büyüme hedefliyor. Faaliyet alanını artırmayı hedefleyen şirket, Körfez ülkelerine de odaklanacak.

HEDEFİNDE, YÜZDE 30 BÜYÜME VE KÖRFEZ ÜLKELERİ VAR
Endüstri 40 Zirvesi

Ortadoğu’nun merkez üssü olarak seçtiği Türkiye’de 2021 yılında yüzde 30 büyüme hedefleyen Schunk, aynı zamanda faaliyet alanını daha fazla artırarak güney ve doğu bölgelerinin yanı sıra Körfez ülkelerine de odaklanmayı planlıyor. 

"TÜRKİYE'DE ÜRETİM YAPMA HEDEFİMİZ VAR"

Şirketin 2021 yılı hedeflerini açıklayan Schunk Türkiye ve Orta Doğu Ülke Müdürü Emre Sönmez, "Schunk Türkiye olarak son 5 yıldır ortalama yüzde 30 büyüme sağlıyoruz ve gösterdiğimiz bu başarıdan dolayı Schunk global tarafından 2015 yılında Ortadoğu’nun merkez üssü seçildik. Sektördeki lider konumumuzu güçlendirmeyi ve yüzde 30’luk büyüme başarımızı bu yıl da korumayı amaçlıyoruz. 2021 yılında Türkiye genelinde yayılımımızı artırmakla birlikte yeni bayi ağlarımız aracılığıyla güney ve doğu bölgelerinin yanı sıra Körfez ülkelerinde de yoğunlaşmak için çalışmalarımızı sürdüreceğiz. Alanında dünya lideri olan markamızın ürün ve hizmetlerini her yıl olduğu gibi geliştirmeye ve müşterilerimize satış sonrası teknik servis için en verimli şekilde hizmet vermeye odaklanacağız. Schunk Türkiye olarak Schunk global içerisindeki payımızı daha da artırarak uzun vadede Türkiye'de üretim yapan bir şirket konumuna gelmeyi hedefliyoruz." ifadelerini kullandı.

"GIDA VE MEDİKAL SEKTÖRLERİNE ODAKLANDIK"

Türkiye’de ağırlıklı olarak otomotiv ana ve yan sanayinde faaliyet gösteren firmalara çözümler sunduklarını ifade eden Sönmez, "Havacılık ve savunma sanayi gibi çok sayıda sektördeki faaliyetlerimizi artırma hedefimizin yanı sıra farklı sektörlere de odaklanıyoruz. Bu bağlamda, 2021 yılında çok kritik iki sektör olan gıda ve medikal sektörünü markajımıza aldık. Ek olarak, plastik sektörüne yönelik ürünlerimizi ön plana çıkarmayı hedefliyoruz. Ayrıca dijitalleşmeyle birlikte artan mobilitenin etkisiyle elektrikli araçların yaygınlaşmasından dolayı battery-pack üretimini ve montajını da destekleyecek ürünler geliştirmeyi sürdüreceğiz." dedi.

"PANDEMİDE HIZLA DİJİTALE GEÇTİK"

Pandemide dijitalleşmeyi hızlı bir şekilde gerçekleştirdiklerini kaydeden Sönmez, “Teknolojik gelişmeleri çok yakından takip ediyor, ürün ve hizmetlerimizi dünyaya uygun şekilde hızla dijitalleştiriyoruz. Bu noktada; kullanıcılarımızın ürün uygulamalarını geliştirmek ve ürün testleri yapmak için CoLab’ı ve üreticilerin bir kamera sistemi vasıtasıyla merkeze bağlanarak talaşlı imalattaki işleme proseslerini izleyip bilgi alabilecekleri Teknik Merkezimizi kurduk. Ek olarak, ‘Dijital Uygulama Merkezi’ aracılığıyla müşterilerimize benzer uygulamaları gösterebiliyor ve böylece diğer uygulamalardan haberdar olmalarını sağlıyoruz." diye konuştu.

Sistematik olarak eğitimler gerçekleştirdiklerini ve yeniliklerle ilgili müşterilerini bilgilendirdiklerini ifade eden Sönmez, hizmet sundukları tüm sektörlerin ihtiyaç ve talepleri doğrultusunda ürün ve çözümler geliştirmeye devam ederek sanayicilere yüksek katma değer sağlayacaklarını dile getirerek sözlerini noktaladı.
 

Güncelleme Tarihi: 16 Şubat 2021, 12:35
YORUM EKLE

Teknorob

Remax Banner

Dergiler

ST Endüstri Radyo Canlı Yayını