Pandeminin getirdiği yeni normal ile birlikte dijital platformlarda da rekabet giderek artıyor. İnsanların normalden daha fazla sosyal medyada vakit geçirmeye başladığı şu dönemlerde ise gözler yeniden dijital platform pazarına çevrildi. 

Yerli ve ulusal dijital platform pazarı üzerine Şirketler Arası Pazarlama programında değerlendirmede bulunan Pazarlama Uzmanı Gözde İpek, global medya platformlarının yılların verdiği birikimle çok fazla ülkede herkese hitap eden içerikler ve yeni projeler ürettiğini ancak yerli platformlarında zaman içinde gelişeceğini düşündüğünü belirtti.

“GİDEREK GENELE YAYILACAK”

İpek, “Yerli platformların içerikleri tabi ki kısıtlı ancak genele yayılabileceğini düşünüyorum. Ulaşılabilir fiyatlarla hizmet sunuyorlar. O yüzden herkesi kapsayacak içerikler zaman içerisinde de çoğaldıkça bu etkileşim daha da artacaktır. Hatta yurt dışına da bir süre sonra çıkacağını umuyorum.” dedi.

İpek, yerli platformların dünya pazarına açılmasının ve çoğunluğa hitap etmesinin sektör açısından iyi olacağını ve yeni iş fırsatları sunmaya yardımcı olacağını belirterek giderek genele yayılacağını da sözlerine ekledi.