Etekteki Taşlar programına konuk olan Urgancıoğlu Yönetim Kurulu Başkanı Ali Urgan, pandemi döneminde bölgesel ve yerel mağazacılık üzerine Endüstri Radyo’da değerlendirmede bulundu. 

“MÜŞTERİLERİMİZE KARŞI SORUMLULUĞUMUZ ARTTI”

Koronavirüsü salgını döneminde özellikle Mart ve Nisan aylarında ticari bir kaygı yaşadıklarını ancak bölgesel ürün çeşitliliğinin sağladığı özellik ile kısa sürede toparlandıklarını belirten Urgan, bir kısmı tarım bir kısmı da endüstri marketi olan 6 bin metrekarelik alanda müşterilerine hizmet ettiklerini kaydetti.

Urgan, “Müşterilerimize karşı sorumluluğumuz arttı çünkü pandemide her şey gıdaya dayandı. Bizde bu dönemde damla ve özel otomatik sulama sistemleri, vatandaşlarımızın zirai ekipmanları ile bu konuda tedbirli bir şekilde çalıştık.” dedi.

“YEREL ÜRETİCİ ÜLKE EKONOMİSİNE KATKI SAĞLIYOR”

Tarımla uğraşan çiftçilere yıllardır hizmet ettiklerini ancak bunu dar bir alanda gerçekleştirdiklerini söyleyen Urgan, aynı hizmeti ve kültürü devam ettirerek çalışmalarını büyüttüklerini belirtti.

Urgan, “Bizim gibi yerelin köklü esnafları Türkiye’de çok fazla. Bölgesel marketlerin ve esnafların bölgelere katkılarının çok olduğunu düşünüyorum. Diyoruz ki, çiftçimiz üretmeli ve bir sermaye oluşturarak eksiklerini gidermeliyiz. Kafası rahat olmalı ki bu ürünü yetiştirsin. Kademe kademe bu tür esnafların katkıları ile çiftçinin cebinde kar oluşur. “ açıklamasında bulundu.

Urgan, yerel üreticinin omzunda büyük yükler taşıdığını belirterek ülke ekonomisine katkılarının fazla olduğunu aktardı.

“E-TİCARETE ÖNEM VERİYORUZ”

Dijitale önem verdiklerini de belirten Urgan, e-ticaret alanında da çalışmalar yaptıklarını söyleyerek 2025 yılında hedefledikleri bölgeye pandemi döneminde ulaştıklarını ifade etti.

Urgan, şube açmak yerine aynı oranda e-ticarete yatırım yapacaklarını belirterek ülkenin her yerinden kendi siteleri üzerinden müşterilerinin olduğunu vurguladı.