TÜKETİCİYLE BAĞ KURMAK İÇİN BAŞKA ARGÜMANLAR GEREKİYOR

Dijitale yatırım yapanların yeni sisteme çabuk adapte olduğunu belirten Yazar Meltem Güner, müşteri ile duygusal bağ kurmanın önemine dikkat çekti.

Endüstri 40 Zirvesi

Lider Kadınlar programına konuşan Yazar Meltem Güner, yeni çağda insanın anlam arayışı üzerine ST Endüstri Radyoda bilgiler verdi.

İnsanın anlam arayışında geleceğe bakış açısını sorgulaması lazım diyen Güner, en çok vurgu yapılan konunun gelecekte kendimizi anlamlı bir yere konumlandırmak ile ilgili olduğunu söyledi.

Bu felsefenin uygulanabilir olup olmadığının testinin 2020 yılında yapıldığını belirten Güner, “Sen dışarıdan gelen olaylar karşısında kendi dönüşümünü gerçekleştirebiliyor musun, planlarını yenileye biliyor musun, eski ile olan bağını sağlamlaştırıp gelecek ile olan bağını güven üzerine kurabiliyor musun gibi sorular önem kazandı” dedi.

“SİSTEME ÇABUK ADAPTE OLANLAR SÜRECİ YÖNETTİ”

Sistemini, otomasyonu yenilemeyen ve dijital ortamda yatırım yapmayan şirketlerin pandemide nasıl sonuçlar elde ettiğini gördük diyen Güner, “Lojistik için harcanan zaman büyük şehirlerde bizim için bir kayıpmış. Bunu yeni fark ettik. Evde oturduğumuz dönemde her şey ayağımıza geldi. Bu sisteme çabuk adapte olanlar süreci de iyi yönettiler ve kazandılar.” ifadesini kullandı.

“DUYGUSAL BAĞ KURULMALI”

Güner, yeni yaşam ve çağ için bir markanın, ürünün sadece satış ve rakam odaklı rakamı olması yetmeyecek diyerek, tüketicinin bağlılığını korumak ve duygusal bağ kurmak için başka argümanlara ihtiyaç olacağını vurguladı.

Güner, “Geleceği görebilmek için geçmişi bilmek gerekiyor çünkü dünya defalarca ekolojik ve ekonomik krizlerden geçti. Her seferinde de adapte olan kazandı. Dolayısıyla günümüzde adapte olacağımız şeyleri de iyi bilmemiz gerekiyor.” dedi.


 

Güncelleme Tarihi: 05 Ocak 2021, 10:30
YORUM EKLE

Proses Zirvesi

Enerji Zirvesi

Dergiler

ST Endüstri Radyo Canlı Yayını