Esra Baykal’ın hazırlayıp sunduğu Zamana Kafa Tutanlar programına konuşan Özen Grup Yönetim Kurulu Başkanı Cemal Özen, Onur Market olarak yürüttükleri faaliyetleri ve pandemi döneminde marketler üzerine değerlendirmede bulundu. 

Onur Market olarak yaptığımız tüm çalışmalarda, geliştirdiğimiz her projede ve aldığımız tüm kararlarda her zaman alışverişinin lehine olacak faaliyetler içinde bulunmak gibi bir prensibimiz var diyen Özen, “Bizim özellikle sloganlarımızda yansıttığımız sözlerimizle, müşterilerimize fiyatta, kalitede, tazelikte, lezzette ve hizmette onur sözü veriyoruz. Bu beş başlık altında tüm işlerimizi, politikalarımızı birleştirerek müşterilerimize sunuyoruz.” dedi.

Müşteriler, personeller ve kurum arasında güven duygusunun da önemine dikkat çeken Özen, özellikle müşterilere güven duygusunu aşılamak adına yapılması gereken ne varsa yaptıklarını ve yapmaya da devam edeceklerini söyledi.

18 SAATTE RAFLARDA YER ALIYOR

Türkiye’de tarım sektörünün ve sürdürülebilir bir tarımın sağladığı faydaların önemini düşünerek taze sebze ve meyvenin dalından alındığı, hijyenini koruyarak tedariğinin sağlanması için önemli bir yatırım yaptıklarını söyleyen Özen, 2008 yılında Onursal Tarım’ı kurduklarını belirtti.

Bu çalışma ile fark yarattık diyen Özen, taze meyve ve sebzenin 18 saatten dalından koparılarak reyonlara getirildiğini ve müşterilere sunulduğunu vurguladı. 

Özen, “Antalya Kumluca’da 10 bin m2 sebze meyve işleme tesisimiz var. Ayrıca Bursa, Mersin, Antalya, İstanbul gibi yerlerdeki toplanma merkezlerimiz ile dalından direkt ürünü alarak müşterilerimizle paylaşıyoruz.” dedi.

“TÜKETİCİ İHTİYACINI KARŞILIYORUZ”

Covid-19 salgını döneminde belediyelerle işbirliği yaparak sokağa çıkamayan 65 yaş üstü vatandaşlardan telefon aracılığıyla siparişlerini almaya başladıklarını söyleyen Özen, bunu bir sosyal sorumluluk projesi olarak yürüttüklerini söyledi.
 
Özen, “Salgın ile birlikte e-ticarette ciddi bir büyüme gerçekleşti. Özellikle günlük teslimat, hızlı teslimat gibi kanallarda büyümeye de devam edecek. Artık offline ve online kanallar bir arada. İkisi birlikte büyümeye devam ediyor. Tüketiciye dokunduğumuz her yerde var olmak zorundayız. Bu telefon, web sitesi, uygulama, mesajlaşma gibi her alanda olmakta fayda var.” dedi.

Özen, tüm bu alanları bir fırsattan ziyade tüketici ihtiyacını karşılamak olarak gördüklerini sözlerine ekledi.