ŞİRKETLER BU DÖNEMDE NASIL PAZARLAMA YAPMALI?

Müşterinin güncel durumunun öğrenilip onlara uygun pazarlama stratejisinin geliştirilmesi gerektiğine dikkat çeken Endüstri Medya Yönetim Kurulu Başkanı Recep Akbayrak, temel noktanın ‘gönüllere dokunmak’ olduğunu belirtti.

Endüstri 40 Zirvesi

Endüstri Medya Yönetim Kurulu Başkanı Recep Akbayrak, Şirketler Arası Pazarlama programında şirketlerin bu süreçte nasıl bir pazarlama yapması gerekiyor konusu üzerine ST Endüstri Radyoda değerlendirmede bulundu.

“GÖNÜLLERE DOKUNMAK GEREKİYOR”

Tüm dünyada yaşanan pandemi sürecinden dolayı şirketlerin de pazarlama faaliyetlerinde mutlaka değişiklik yapmaları gerekiyor diyen Akbayrak, özellikle üretim sanayinin yatırım ürünlerinde durgunlukların yaşandığını kaydetti.

Pazarlamada temel noktanın işin gönüllere dokunması olduğunu ve bu sürecin de ideal bir fırsat olduğunu belirten Akbayrak, müşteri ile pazarlama iletişiminden çok ilişki yönetimini desteklemek gerektiğini belirtti.

“MÜŞTERİYE UYGUN HAREKET EDİLMELİ”

Akbayrak, “Pazarlamanın etki gösterip sonuçlarının da satışa dönebilmesi için mutlaka müşterimizin hareket etmesi gerekiyor. Yani onun işlerinin bir miktar açılıyor olması lazım. En iyi strateji için onların pazarını büyütülebilecek pazarlama kurguları üzerinden yürünebilir.” dedi.

Akbayrak, ilk önce iletişimin kurulmasının yani temas halinde olmanın önemli olduğuna dikkat çekerek, müşterinin güncel durumunun öğrenilip bu konuda ürün ve hizmetler ile neler yapılabileceği üzerine çalışmalar yaparak onların gündemlerine uygun olarak pazarlamanın geliştirilmesi gerektiğini sözlerine ekledi.
 
 

Güncelleme Tarihi: 31 Aralık 2020, 15:26
YORUM EKLE

Proses Zirvesi

Endüstri 40 Zirvesi

Dergiler

ST Endüstri Radyo Canlı Yayını