banner1013
x

SEKTÖREL İÇERİK VE İŞ BİRLİĞİ PLATFORMU: DNA

Alkaş Genel Müdürü Yonca Aközer, “Ortak akıl anlayışı ile mevcut işlerimi teknoloji ile birleştirmeyi hedefliyoruz.”

SEKTÖREL İÇERİK VE İŞ BİRLİĞİ PLATFORMU: DNA
EndüstrideAra2

Reel Piyasalar programına konuşan Alkaş Genel Müdürü Yonca Aközer, sektörel içerik ve iş birliği platformu Dijital Network Aktaş (DNA) üzerine Endüstri Radyo’da bilgiler verdi.

Pandemi sürecinin başlaması ile birlikte yaşanan kısıtlamalar neticesinde faaliyetlerini online olarak gerçekleştirdiklerini söyleyen Aközer, ilk yaptıkları online etkinlikte yaklaşık 3500 katılımcı ile bir araya geldiklerini belirtti.

Aközer, “Alkaş’ın 35 yıllık deneyiminin getirdiği harika bir networkü bu etkinlikte görmüş olduk. E-ticaret konulu başka online konferanslarda yaptık. Baktık çok ilgi var, bunu bir platforma dönüştürelim, fuar yapma imkanı yaratalım ve B2B firmalarla da görüşme imkanı olsun dedik. Geçmiş tecrübelerimiz bize şunu gösterdi, Alkaş olarak hedefimiz ortak akıl. Mimarlar, gayrimenkulcüler ile görüşmeli, teknolojiyi gayrimenkul bilmeli ya da perakende sorunlarını tasarımcı anlamalı, hukuk Turizm sorunlarına çözüm bulmalı yani bu ekosistem çalışmak zorunda. “ dedi.

Aközer, ortak akıl iş birliği platformu yaparak Dijital Network Alkaş’ı kurduklarını ve birçok sektöre hitap ettiklerini belirtti.

TEKNOLOJİ İLE BİRLEŞTİRİYORUZ

Mevcut işlerini teknoloji ile birleştirerek aynı amaca hizmet etmeyi hedeflediklerini söyleyen Aközer, sözlerine şöyle devam etti:

“Dijitalleşmek bizim işimizi yapmamızdaki bir yol. Bu da öyle çok kolay olan bir şey değil yani bir web sitesi kurmak ya da bir e-ticaret işi ile uğraşmak dijitalleşmek değil. Bunu böyle görmek çok yanlış olur. Biz Nisan’dan itibaren dijitalleşmeye ağırlık vererek çalışmalarımızı yapıyoruz ve iş yapış şekillerimizi değiştiriyoruz. Ancak yine Alkaş anlayışı var. Ortak akıl, perakende sektörünün yurt dışındaki ilişkilerini geliştirmek, ekonomiye fayda sağlamak, yabancı yatırımcının gözünde Türkiye'nin varlığını uluslararası arenada tanıtmak temel amaçlarımız olarak yerini koruyor.” ifadelerini kullandı.

Aközer, DNA olarak Kategori Mağazacılığı Derneği, Gayrimenkul Yatırımcıları Derneği, Turizm Yatırımcıları Derneği gibi birçok sektörün konferanslarının gerçekleştirildiğini de belirtti.

Programı buradan dinleyebilirsiniz.

Güncelleme Tarihi: 23 Nisan 2021, 15:05
YORUM EKLE

Radyo

Endüstri 40 Zirvesi

Dergiler