Eve İş Götürme programına konuk olan ve 2020 yılını geçen yıla oranla yüzde 30 büyüme ile kapattıklarını söyleyen İzocam Genel Direktörü Murat Savcı, pandemi sürecindeki çalışmaları üzerine bilgiler verdi.

Pandemi sürecinde tüm dünya olarak ülkemiz de zor zamanlardan geçiyor diyen Savcı, İzocam olarak kurallara uyduklarını ve çalışmalarına özveriyle devam ettiklerini belirterek yalıtım malzemeleri sektörünü Endüstri Radyo’da değerlendirdi.

Savcı, “2020 yılının ilk yarısı yavaş geçmişti ama 2021 yılının başında satışlarımızı ikiye katladık diyebilirim. Bu böyle devam eder mi tabi ki etmez ancak 2021 yılının ilk yarısında da güzel bir satış ivmesiyle devam ediyoruz. Şunu da söylemek lazım, bu dönem inişli çıkışlı bir şekilde geçiyor. Vaka sayıları ardından gelen kapanmalar da burada en önemli etken ama inşaat sektöründeki talep devam ediyor.” açıklamasında bulundu.

“İNŞAAT MALZEMELERİ SEKTÖRÜ KÜÇÜLMEDİ”

İnşaat sektörünün son 3 yıldır küçülmeye gittiğini ve geçtiğimiz yıl yüzde 3,5 küçüldüğünü hatırlatan Savcı, “Türkiye ekonomisinin büyüdüğü geçen yılda dahi inşaat sektörü küçüldü ama inşaat malzemeleri sektörü küçülmedi ve ufak bir büyüme oldu. İzocam’ın burada ayrıştığını söylemek mümkün. İnşaat malzemelerindeki yüzde 8’lik büyümeye rağmen biz yüzde 30 büyüme yakaladık.” dedi.

Savcı, çok çalışmanın yanı sıra İzocam’ın sektördeki lider konumu, müşteri ilişkileri, pandemi sürecinde özellikle köklü müşteriler ile ele ele verilmesinden dolayı böyle bir başarının geldiğini de vurguladı. 

Savcı, ayrıca ihracata da önem verdiklerini belirtti.

YÜZDE 30 BÜYÜME İLE SENEYİ KAPATMAYI HEDEFLİYOR

İzocam olarak hedefleri üzerine de bilgiler veren Savcı, sözlerine şöyle devam etti:

“Biz yalıtım sektöründe yüzde 20’den fazla bir pazar payı ile lider konumundayız. Bizim bünyemizde 7 değişik yalıtım grubu bulunuyor. Taş yünü, cam yünü, sandviç paneller gibi birçok ürünümüz var. Bu 7 değişik ürün grubunda pazar payımızı artırmak istiyoruz. Ayrıca dijital alanlarda ve tesislerimizde kendimizi geliştirmek istiyoruz. Özellikle dijital alanlarda yapacağımız yatırımlar ile pazar payımızı genişleterek yine yüzde 30’luk bir büyüme ile bu seneyi de kapatacağımızı düşünüyorum.” dedi.

Programı buradan dinleyebilirsiniz.