SATIŞ VE PAZARLAMADA MÜZİĞİN ETKİSİ

Endüstri Radyo’ya konuşan AudioWorkz Project Studio Sahibi, Müzisyen, Bas Gitarist Cüneyt Karayalçın, pazarlama ve satışta müziğin etkisi üzerine değerlendirmede bulundu.

Endüstrideara

Satış 4.0 Dünyası programına konuk olan AudioWorkz Project Studio Sahibi, Müzisyen, Bas Gitarist Cüneyt Karayalçın, pazarlama ve satışta müziğin etkisi üzerine Endüstri Radyo’da bilgiler verdi.

HAREKETE GEÇİRMEKTE ÖNEMLİ

Müziğin insanları harekete geçirmekte oldukça önemli bir yeri olduğunu belirten Karayalçın, “Örneğin, Mcdonalds müzikleri hareketleridir çünkü insanlar çabucak yesin ve kalksın diye. Yine aynı şekilde AVM’lerde elektronik ve hareketli müzikleri kullanılır, insanlar canlı ve hızlı alışveriş yapsın diye. Bu anlamda müzik önemlidir.” dedi.

HEDEF KİTLEYE UYGUN MÜZİK SEÇİLİYOR

Yapılan reklamlarda da müziğe dikkat edildiğini belirten Karayalçın, “Hedef kitle gençler ise daha enerjik ve hareketli müzikler tercih ediliyor. Ancak jingle yapıldığında hedef kitle 50 yaş ve üstü ise daha onlara uygun müzikler tercih ediliyor.” ifadelerini kullandı.

Karayalçın, müzikle insanları birleştirip ayırabilirsiniz de diyerek, birden fazla müzik ve reklam yaparak test grupları ile çalışıldığını belirtti.
 
 

Güncelleme Tarihi: 23 Şubat 2021, 18:09
YORUM EKLE

Robot Zirvesi

Endüstri 40 Zirvesi

Dergiler

ST Endüstri Radyo Canlı Yayını