Zamana Kafa Tutanlar programına konuk olan Gratis Pazarlama ve E-Ticaret Direktörü ve İcra Kurulu Üyesi Gül Sağır Aydın, kozmetik ve kişisel bakım üzerine Endüstri Radyo’da açıklamalarda bulundu.

“ULAŞILABİLİR OLMAK ÖNCELİĞİMİZ”

Gratis’i Türkiye’nin kişisel bakım marketi olmak ve sektör dinamiklerini değiştirmek için yola çıkan doğru kurgulanmış bir oluşum olarak tanımlayan Aydın, tüketiciye hem mağazacılık anlayışını benimsetmek hem de  her yerde ulaşılabilir olmayı amaçladıklarını belirtti.

Aydın, “Mağazalarımızda ulaşılabilirlik ve fiyatta ulaşılabilir olma bizim birinci önceliğimiz. Kadınlar Gratis mağazasına girdiklerinde kendilerini bambaşka bir dünyada gibi hissediyorlar. Kafalarını boşaltıyorlar, ürünlerini deniyorlar ve bambaşka bir duyguya bürünüyorlar. O yüzden kadınların gönlünü fethetmiş ve onları rahatlatan bir markayız. Sunduğumuz vaatleri de gerçekleştiriyoruz. En ucuz fiyat en önemli odaklarımızdan bir tanesi. Burada tüketiciyi yanıltmamak bizim önemli. Satış danışmanlarının müşteriye yaklaşımı konusunda da hassasız. Ayrıca koşulsuz iade yapıyoruz. Bu da Türkiye’de birkaç firmada var.” dedi.

SAĞLIK VE HİJYEN KATEGORİLERİ ÖNEM KAZANDI

Ürünleri yakından takip ettiklerini ve hızlı bir şekilde ürün portföylerine kattıklarını belirten Aydın, sağlık ve hijyen kategorilerinin önemli bir hale geldiğini vurguladı.

Aydın, “Temizlik bizim için kısıtlı bir kategoriydi ancak şu anda o da önemli kategoriler arasına girdi ve ona yöneldik. Anında tüm mağazalarımızda bununla ilgili çalışmalara başladık. Çok hızlı bir şekilde farklı tüketici taleplerine karşılık veriyoruz.” dedi.

Aydın,  kategorilere göre yeni ürünleri tanıtacak iletişimler üzerine çalışmalar yaptıklarını da sözlerine ekledi.