banner1049
x

REKABETTE MARKALARI ÖZGÜN OLMAK ÖNE ÇIKARIYOR

Aqua Florya İcra Kurulu Üyesi ve İstanbul Akvaryum Genel Müdürü Dilek Çapanoğlu, özgün olmanın rekabette öne çıkan en önemli faktörlerden biri olduğunu ifade ederek deneyim olgusunun önemine dikkat çekti.

EndüstrideAra5

Çetin Ünsalan’ın hazırlayıp sunduğu Reel Piyasalar programına katılan Aqua Florya İcra Kurulu Üyesi ve İstanbul Akvaryum Genel Müdürü Dilek Çapanoğlu yeni dönemde alışveriş merkezi kültürü üzerine ST Endüstri Radyoda değerlendirmede bulundu.

Tüm dünyayı krize sürükleyen pandemi sürecinde değişik bir tecrübe yaşadıklarını belirten Çapanoğlu, Aqua Florya üzerinden yaptığı değerlendirmede yatırımcıların vizyonunun bu konuda çok önemli olduğunu vurgulayarak sektörler tekelinde analizler yapılmasının gerekliliğini belirtti.

DİJİTAL DÖNÜŞÜM İLE HİZMETLER KIYASLANABİLİR”

Aqua Florya’nın yarı açık bir alışveriş merkezi olması dolayısıyla pandemi sürecinde insanların çok tercih ettiğini belirten Çapanoğlu, ayrıca denize sıfır olmasının da bunda etkili olduğunu kaydetti.

Rekabetin çok yoğun olduğu bir dönemde yaşandığını ve özellikle dijital dönüşüm sayesinde tüketicilerin sahip olmak istedikleri hizmetleri çok rahat bir şekilde kıyasladığını belirten Çapanoğlu, “Dijital dönüşüm ile birlikte bir marka, ürün ve hizmet ile ilgili araştırma yapmaya başladığınız zaman çok tatmin edici yorumlara ulaşabiliyorsunuz. Bu karar verme mekanizmasını ciddi derecede etkiler vaziyete geldi çünkü yorumlar gerçek.” dedi.

EN ÖNEMLİ NOKTA: ÖZGÜN OLMAK

Çapanoğlu, özgün olmanın bu rekabette öne çıkan en önemli faktörlerden biri olduğunu ifade ederek, artık insanların bilgiye çok çabuk eriştiğini ve deneyim, tecrübe olgusunun önemine dikkat çekti.

Çapanoğlu,” Güven her şeyden önce geliyor.  Markalarla tüketici arasındaki samimiyeti güven üzerine kuruyoruz. Markalar için en önemli noktanın ‘özgün olmak’ olduğunu söyleyebiliriz. “ dedi.

Alışveriş merkezlerinin yaşayan tesisler olduğunu  belirten Çapanoğlu, müşterinin mutlu bir vakit geçirmesi için kurgu yapıldığını ve bunun arkasında başarılı bir ekibin olduğunu kaydetti.

“PAZARLAMA STRATEJİSİ OLUŞTURULMALI”

Yaşanılan pandemi krizinden sonra alışveriş kültüründe de bir takım davranışların gelişmeye başladığını aktaran Çapanoğlu, mağazaların içerisinde bulunan hijyenik olma durumunun müşteriye hizmet olarak sunulmasının önemine dikkat çekti. Çapanoğlu, alışveriş merkezinde genel bir pazarlama stratejisi oluşturduklarını ancak markanın kendine özgü bir pazar ve iletişim çalışmasının olmasının gerektiğinin altını çizdi.

Çapanoğlu, “Markanın hangi trendleri yakaladığını kendi müşterisine anlatması için bir iletişim kanalı olması gerekiyor ve bu bağın sürekli devam etmesi gerekiyor. Bu iletişim kuramama süreci uzarsa tüketiciler farklı markalara yönelebilir.” ifadelerini kullandı.
 
 
 
 
 
 

Güncelleme Tarihi: 19 Aralık 2020, 18:56
YORUM EKLE

Robot Zirvesi

Endüstri 40 Zirvesi

Dergiler