POTANSİYEL MÜŞTERİYE ULAŞMA YOLLARI

Satış Eğitmeni Serkan Acar, “Potansiyel müşteri bulma tutkusunun öncelik olmasının yanı sıra dijitale daha fazla yatırım yapılmalı.”

EndüstrideAra1

Etekteki Taşlar programında konuşan Serkan Acar Eğitim ve Danışmanlık Kurucusu, Satış Eğitmeni Serkan Acar, potansiyel müşterilere ulaşmak üzerine Endüstri Radyo’da bilgiler verdi.

STRATEJİK PLAN OLUŞTURULMALI

Pandemi döneminin şirketlerin bazı stratejik plan yapmasına neden oldu diyen Acar,  bu stratejik plana sahip olmayan şirketler için sürecin sıkıntılı bir şekilde geçtiğini söyledi.

Acar, “Bir plan yoksa gidebileceğiniz bir hedef de yok. Dolayısıyla başarı da gelemiyor. Bir takım şirketlerde hızlı tedbirler alma ve bunu uygulama şeklini gördük. Ancak çoğu şirkette büyük problem var. Günü, haftayı veya bir ayı kurtarmaya yönelik kararlar alınıyor.” dedi.

Bugünün dünyasında dijital tarafta olmanız gerekiyor diyen Acar, dijital kanalları, sosyal medyayı, web üzerinden uygulamaları ve bunun gibi birçok alanı kullanmak gerektiğini de vurgulayarak müşterilere bu şekilde ulaşmanın faydalı olacağını belirtti.

POTANSİYEL MÜŞTERİ BULMA TUTKUSU OLMALI

Acar, satışın en önemli konusunun potansiyel müşteri bulmak olduğuna dikkat çekerek istenilen tekniğe sahip olmak, her alanda kendini geliştirmek gibi unsurların potansiyel müşteri bulma tutkusu olmadığı takdirde işe yaramayacağını dile getirdi.

Potansiyel müşter bulma yöntemleri üzerine de bilgiler veren Acar, “Mevcut çalışma stillerini, ürünleri yenilemek gerekiyor. Daha çok kişiye ulaşmak da fayda var bu süreçte. Artık biraz daha esnek olabilmek önemli bununla beraber şeffaf olmak da öncelik olmalı.” dedi.

Acar, çalışanların potansiyelini artırabilmek açısından onları da işe dahil ederek sosyal medya kanallarının kullanımının son derece önemli olduğunu vurguladı.
 

Güncelleme Tarihi: 05 Nisan 2021, 08:05
YORUM EKLE

Robot Zirvesi

Proses Zirvesi

Dergiler