PAZARLAMADA YAPILMAMASI GEREKEN BÜYÜK HATA NEDİR?

B2B pazarlama yerine direkt satışa odaklanılıyor diyen Endüstri Medya Yönetim Kurulu Başkanı Recep Akbayrak, pazarlamada yapılmaması gereken hata üzerine bilgiler verdi.

Robot Zirvesi

Şirketler Arası Pazarlama programında Endüstri Radyo dinleyicilerinden gelen “Pazarlamada yapılmaması gereken en büyük hata nedir?” sorusu üzerine değerlendirmede bulunan Endüstri Medya Yönetim Kurulu Başkanı Recep Akbayrak, “B2B pazarlama hiç yapılmıyor yerine direkt satış odaklanıyor.” dedi. Yapılan pazarlamalar içerisinde en sık yapılan hatayı ise rekabetin göz ardı edilmesi olarak açıkladı.

REKABET GÖZ ARDI EDİLMEMELİ

Akbayrak, “Genelde pazarlama yaparsak yani ürünümüz, firmamız veya projemiz hakkında bir bilgi verirsek ve bu bilgiyi de doğru kesime ulaştırmayı başarırsak işimizi görür diye düşünüyoruz ancak bu doğru bir yaklaşım değil. Bununla sadece sektördeki varlığınızı göstermiş olursunuz. Rekabet yönetimi yoksa istediğiniz sonuçları almanız olası değil.” dedi.

Bu durumlarda pazarlamaya harcanan bütçenin ve zamanın karşılığı olmadığı düşüncesinin hakim olduğunu söyleyen Akbayrak, rekabete yeteri kadar odaklanılmadığı sürece yeterli sonucun alınmadığını sözlerine ekledi.

Güncelleme Tarihi: 14 Ocak 2021, 10:12
YORUM EKLE

Robot Zirvesi

Proses Zirvesi

Dergiler
Partnerler