PAZARLAMA İLETİŞİMİNE BÜTÇE AYRILMALI

Endüstri Radyo’da dinleyicilerden gelen soruları yanıtlayan Endüstri Medya Yönetim Kurulu Başkanı Recep Akbayrak, iş güvenliği konusu üzerine değerlendirmede bulundu.

Robot Zirvesi

Şirketler Arası Pazarlama programında Endüstri Radyo dinleyicilerinden gelen soruları yanıtlayan Endüstri Medya Yönetim Kurulu Başkanı Recep Akbayrak, “İş güvenliği şirketiyiz. Yeni müşterilere ulaşmak için neler yapabiliriz?” sorusu üzerine değerlendirmede bulundu.

Yasal mevzuatla birlikte bu konuda hizmet alması gereken kesimin bir şekilde anlaşmalarını yaptığını belirten Akbayrak, bu konuda en önemli noktanın marka bilinirliğini inşa etmek olduğunu söyledi.
Akbayrak, “Bu sektörde birkaç şirket pazarlama iletişimine ciddi bütçeler ayırarak ve pazarlama yatırımları yaparak iş yapıyor. Bunları reklamlarda, televizyonlarda görüyoruz. Bu tabi sektörü de bu yönüyle domine ediyor.” dedi.

PAZARLAMA İLETİŞİMİ İLE FARK ORTAYA KONULMALI

Kendi sektörünüzde marka bilinirliğinizi belli bir noktaya çıkardığınızda rekabet yönetimi açısından avantajlı bir hale geliyorsunuz diyen Akbayrak, diğer yandan fiyat tekliflerinin de bu konuda önemli olduğunu vurguladı.

Akbayrak, müşteriler fiyat teklifi alsa da en çok gördüğü, pazarlamaya yatırımın en çok yapıldığı ve inandığı şirketi tercih edecektir diyerek pazarlama iletişimi ile farklılaştırmak da yarar olduğunu belirtti.

Güncelleme Tarihi: 04 Mart 2021, 08:30
YORUM EKLE

Proses Zirvesi

Enerji Zirvesi

Dergiler

ST Endüstri Radyo Canlı Yayını