Özge Kartal Çetin’in hazırlayıp sunduğu Üretim Sanayi Bunu Konuşuyor programına konuk olan Özdağ Metal Ferforje Genel Müdürü Suzan Özdağ Yener sektöre dair çalışmalarını ve marka olma hikayelerini ST Endüstri Radyoda anlattı.

Ferforjenin aslında işlemeli demir anlamına gelen Fransızca bir kelime olduğunu ve diğer demir sektörlerine göre daha estetik, görseli bol ve işçiliği fazla olan bir iş olduğunu belirten Özdağ, sadece ferforje olarak çalışmadıklarını bu yüzden Özdağ Metal Ferforje adı altında çalışmalarına devam ettiklerini kaydetti.

“HEDEFLERİMİZ İÇİN ÇALIŞIYORUZ”

İlk kuruldukları zamanda sadece bir bölgeye hitap ederken çalışmalarını zamanla genişletip restaurant, fabrika, inşaat ve belediye gibi alanlarda faaliyetlerine devam ettiklerini belirten Özdağ, hedeflerini daha ileriye taşıyabilmek adına çalıştıklarını ifade etti.

Özdağ,” Biz de birçok sektör gibi çeşitli zorlu evrelerden geçtik. İş inancımız tam fakat tecrübemiz sıfırdı ancak babamın engin tecrübelerinden de faydalandık. Boşluğa düşmeden, genç girişimci olmamızın verdiği avantajla bugünlere geldik.” dedi.

“ÖNCELİĞİMİZ PAZARLAMA VE REKLAM”

Önceliklerinin pazarlama ve reklam olduğunu vurgulayan Özdağ, pazarlama stratejisini genişlettikten sonra bunu yansıtacak şekilde ürünlerini ve hizmetlerini genişlettiklerini belirterek kaliteli ve zamanında işler yapmanın kısa zamanda  firmalarını iyi noktaya getirdiğinin altını çizdi.

MÜŞTERİYE ÖZEL TASARIM

Ferforjede butik olarak çalıştıklarını ve müşterilerinin istediği ölçüde model ve renklerde tamamen özel tasarımlarla ürettiklerini belirten Özdağ, fabrikasyon ürünlerinin ferforma olarak yer almadığını ve tamamen el işçiliği ile çalıştıklarını kaydetti. Özdağ, prefabrik yapan holdinglere seri üretimler yaptıklarını da ekledi.