“ÖCAL: HAYALLERİMİN PEŞİNDEN GİTTİM”

Hayallerinin peşinden gittiğini ve kendi şirketini kurduğunu belirten Step Media Kurucusu ve Sağlık İletişimi Danışmanı Serap Öcal, markalaşırken en önemli unsurun güven olduğunu ifade etti.

Robot Zirvesi

Tuğba Dedeoğlu Demir’in hazırlayıp sunduğu Lider Kadınlar programına konuşan Step Media Kurucusu ve Sağlık İletişimi Danışmanı Serap Öcal kariyeri ve markalaşma üzerine ST Endüstri Radyoda bilgi verdi.

Kendimi nasıl daha fazla geliştirebilirim sorusu ile yola çıktığını ifade eden Öcal, “Hayaller kurup işin peşini bırakmayınca her şey gerçekleşebiliyor. Öğrencilik hayatı boyunca hep çalıştım bu yüzden iş hayatına girmek de kolay oldu.” dedi.

Öcal, Step Media şirketini kurduktan sonra firmalara 360 derece ajans hizmeti verdiğini de vurguladı.

360 DERECE AJANS FAALİYETLERİ

Öcal 360 derece ajans faaliyetlerini marka yönetiminden halkla ilişkilere, etkinlik ve proje yönetiminden bir şirketin kendini ifade edebileceği bütün medya çalışmaları olarak açıklıyor. Marka yönetiminde pazara tutundurma, algı yönetimi, kurumsal iletişim çalışmalarını yürüttüklerini ifade ederken halkla ilişkilerde ise PR ve kurumsal sosyal sorumluluk projeleri yaptıklarını kaydetti.

Öcal ayrıca dijital çalışmalarında yer aldığını belirterek web sitesi tasarımı, sosyal medya içerik yönetimi gibi  şirketlerin ihtiyaç duyabileceği tüm faaliyetleri yürüttüklerinin altını çizdi.

“KENDİ ŞİRKETİMİ KURDUM”

Sağlık sektörüne girişinin kariyerinin şekillenmesinde büyük bir yeri olduğunu belirten Öcal,  “Sağlık sektörüne hizmet veren birçok kişiyle tanışma fırsatım oldu. Bu bana ciddi bir network sağladı.” dedi.

Dijital sağlık alanında etkinliklerde yaptığını dile getiren Öcal, bu sektörde bulunan firmalara ve kişilere eğitimler düzenlemek adına faaliyetler yürüttüğünü ve kendi şirketini kurduğunu vurguladı.

“GÜVEN UNSURU ÇOK ÖNEMLİ”

Markalaşırken güven unsurunun çok önemli olduğunun altını çizen Öcal, “Kaliteli hizmet, kaliteli çalışan ve yaptığı işin arkasında olan kişi ve kurumlar olursak markalaşabiliriz.” ifadesini kullandı.

Hem sürdürülebilirlik, kalite hem de müşteri ilişkilerindeki sadakatin önemli olduğunu da sözlerine ekledi.
 
 
 
 

Güncelleme Tarihi: 29 Aralık 2020, 17:40
YORUM EKLE

Proses Zirvesi

Endüstri 40 Zirvesi

Dergiler

ST Endüstri Radyo Canlı Yayını