Endüstri Harmanı programında Emine Eroğlu’nun sorularını yanıtlayan Happy Center İcra Kurulu Başkanı, Üstel Büyüme Stratejisti, Startup Yatırımcısı, Yazar, Mentor ve Keynote Speaker Yavuz Altun, Happy Center faaliyetlerini Endüstri Radyo’da anlattı.

Covid-19 salgını sürecinde özellikle e-ticaret alanında yatırımlarını genişlettiklerini söyleyen Altun, web sitesi alışverişlerinin ve site ziyaretlerinin 3 katına çıkması nedeniyle bir ekip kurduklarını ve bu durumu organize ettiklerini belirtti. Happy.com.tr üzerinden Türkiye’nin 81 iline ürün gönderdiklerini belirterek ‘Türkiye haritasında ilçelerden ve köylerden ürün göndermediğimiz nokta kalmadı’ açıklamasını yaptı.

“MUTLULUK ÜZERİNDEN ÇALIŞMALARIMIZI YÜRÜTÜYORUZ”

Happy Center üzerine bilgiler paylaşan Altun, vizyonlarının ‘mutlu müşteri, mutlu tedarikçi, mutlu personel’ olduğunu söyleyerek müşteriye dokunduğumuz her noktada gülen yüz olgusunu kullandıklarını belirtti. 

Altun, “Günümüzde neredeyse bütün global şirketler mutluluk üzerine bir kurgu yapmaya başladılar. Ancak biz Happy Center olarak 15 yıldır bunun üzerinden çalışmalarımızı yürütüyoruz.” dedi.

DİJİTALE ÖNEM VERİYORUZ

Tüketici ile istikrarlı bir iletişim kurmanın önemine dikkat çeken Altun, özellikle fiyat politikasında yüksek kalite orta fiyat uygulamasını tercih ettiklerini belirterek müşterilerin bu dengeyi fark etmelerinin alışverişte önemli olduğunu söyledi. 

Altun, “Müşteriyi her noktada karşılamaya çalışıyoruz ve müşteri ihtiyacına cevap vermeye çalışıyoruz. Bunu bazen bir yemek fişi ile bazen online alışveriş ile yapıyoruz. Şu anda 9 farklı platform bizim adımıza satış yapıyor. Müşteri her noktada karşılamaya çalıştığımız için dijitale daha fazla önem veriyoruz.” dedi.

Altun, müşteriyi dinlemenin ihtiyaçları karşılamada ve yenilikler yaratmada önemli olduğuna da vurgu yaptı.