Şirketler Arası Pazarlama programında Endüstri Radyo dinleyicilerinden gelen soruları yanıtlayan Endüstri Medya Yönetim Kurulu Başkanı Recep Akbayrak, “Web sitemizin raporlarına baktığımızda hem ziyaretçi sayıları az hem de ziyaret süresi çok düşük gözüküyor. Neler yapılabilir?” sorusu üzerine değerlendirmede bulundu.

TRAFİĞİN KALİTESİ ÖNEMLİ

Web sitelerimize ziyaretçi çekmenin adetsel olarak önemli zorluğu yok yani biz bu trafiği çok rahatlıkla arttırabiliriz diyen Akbayrak “Burada önemli olan trafiğin kalitesi yani gelen kişilerin gerçekte potansiyel müşteri olma ihtimalidir.” dedi.

Niye pazarlama yapıyoruz, internet arama motorlarına ürünlerimizi değil markamızın adını yazsınlar diye açıklamasını yapan Akbayrak, burada doğru firmayı ve insanı web siteye çekebilmek için bir stratejiye ihtiyaç olduğunu belirtti.

BİR STRATEJİ GEREKİYOR

Akbayrak, “Bir ana strateji gerekiyor. Ana stratejide dijital kanallarla beraber geleneksel diğer kanalları da eş zamanlı olarak kullanıp web sitemize getirmek. Ziyaretçilerimizi getirdikten sonra da orada temel vaadimizle eşleşecek birtakım önergeler ile bizimle iletişim kurmalarını sağlamak gerekiyor.” dedi.

Akbayrak, çok yüksek bir trafiğe ulaşmak yerine mutlaka doğru potansiyel ziyaretçileri web sitesine getirme olasılığının arttığını belirtti.