MAİL MARKETİNG KAVRAMI LİTERATÜRDEN ÇIKMALI

Endüstri Radyo’da dinleyicilerden gelen soruları yanıtlayan Recep Akbayrak, mail marketing kavramının literatürden çıkması gerektiğini belirtti.

Enerji Zirvesi

Şirketler Arası Pazarlama programında Endüstri Radyo dinleyicilerinden gelen soruları yanıtlayan Endüstri Medya Yönetim Kurulu Başkanı Recep Akbayrak, “Mevcut datamızda toplu mail gönderimleri için ilgi çekici neler yapılabilir?” sorusu üzerine değerlendirmede bulundu.

Bu dataların izinli olduklarını varsayalım çünkü kişisel verilerin korunması kanunu çerçevesinde bu şekilde olması gerekir diyen Akbayrak, “Burada müşteriler size hangi konuda mail atmanız için izin verdiyse, örneğin; web sitenizde şu sektörde şu şekilde uygulamalarımız var. Bilgi vereceğiz” şeklinde düşünelim. Bu temel vaatlerden kesinlikle çıkmayın.” dedi.

MAİL MARKETİNG KAVRAMI LİTERATÜRDEN ÇIKMALI

Artık mail marketing kavramını literatürden çıkarmak gerektiğini belirten Akbayrak, bunun yerine mevcut kitlenin bilgilenme esasına dayalı olması gerektiğini belirtti. 

Akbayrak, bugün bir dataya ulaşma noktasında herkesin özellikle dijital dünya ile birlikte dataya ulaşmasının kolay olduğunu belirterek potansiyel müşterileri rahatsız etmeden iletişim kurulması gerektiğini vurguladı.
Akbayrak, kurulan bu iletişimin de ancak içerik pazarlama esaslı yapılabileceğini söyledi.
 

Güncelleme Tarihi: 02 Mart 2021, 10:06
YORUM EKLE

Robot Zirvesi

Enerji Zirvesi

Dergiler

ST Endüstri Radyo Canlı Yayını