Eve İş Götürme programına konuk olan Ferroli Bestherm İklimlendirme Genel Müdür Yardımcısı Erol D. Porsemay, çalışma faaliyetleri üzerine Endüstri Radyo’da bilgiler verdi.

“KISA SÜREDE TOPARLANDIK”

Üretici bir firma olmaları nedeniyle sadece üretim yapmaları değil aynı zamanda ürettikleri ürünlerini satabilmelerinin de önemli olduğuna vurgu yapan Porsemay, özellikle pandeminin ilk başladığı dönemlerde adaptasyon anlamında zorluk yaşadıklarını ancak bu süreci kısa bir toparlanmadan sonra iyi bir şekilde yürüttüklerini söyledi.

Özellikle dijitalleşmenin hızla gelişmesi ile birlikte online görüşmelere ağırlık verdiklerini vurgulayan Porsemay, bunun yanı sıra satışların düşmemesi için koşulsuz müşteri memnuniyeti anlayışını benimsediklerini ve uygulamaya özen gösterdiklerini belirtti.

KOŞULSUZ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ 

Porsemay, “Bu zorlu süreçlerden geçerken kullanıcımıza koşulsuz müşteri memnuniyeti sunmayı amaçladık. Eğer Ferroli kombi almışlarsa veya radyatör kullanmışlarsa koşulsuz müşteri memnuniyeti sloganını uygulamaya özen gösterdik. Neticede pazarlama ve dijital ortamda yapılan işlere ağırlık vermek gerekiyor. Bunu yaparken de her şeyi fiyata yansıtmak ya da ürün özelliklerini iyileştirmek faydalı olmuyor. Burada önemli olan müşterinin, kullanıcının memnuniyetini sağlamak.” dedi.

Porsemay, “Ürünlerle ilgili herhangi bir memnuniyetsizlik var mı diye bütün şikayet sayfalarını taradık ve tek tek ilgilenerek hepsine çözüme kavuşturduk. Bu zorlu dönemde kullanıcıların vermiş oldukları beyanı esas alarak hareket ettik.” açıklamasında bulundu.