KİŞİSEL MARKALAŞMANIN İNCELİKLERİ NELER?

Günlük hayatta yapılan her davranışın markalaşma yolunda adım olduğunu belirten  Dijital Marka Danışmanı ve Linkedin Eğitmeni Gamze Nurluoğlu, bu davranışların yönetilebilmesinin markalaşmada önemli olduğuna dikkat çekti.

Lider Kadınlar programında Tuğba Dedeoğlu Demir’in sorularını yanıtlayan  Dijital Marka Danışmanı ve Linkedin Eğitmeni Gamze Nurluoğlu, kişisel markalaşma üzerine ST Endüstri Radyoda değerlendirmede bulundu.

Herkesin sosyal bir networkü var ve insanlarla tanışmak iletişime geçmek zorundayız diyen Nurluoğlu, eğer kişi hiç kimseyle iletişime geçmiyorsa ve biraz daha izole yaşıyorsa kendini biraz açması ve insanlarla daha sık iletişime geçmesi gerektiğini söyledi.

“HER İNSAN MARKADIR”

Her insan istese de istemese de bir markadır diyen Nurluoğlu, “Örneğin bir yayıneviniz olduğunu düşünün. Günümüzde iletişimin ve insanların arasındaki bağın güçlenmesi ile artık insanlar yayınevine temsilcisi ile iletişime geçmek istiyor. O yüzden ben kenara çekileyim yayınevim parlasın noktası mümkün değil.” dedi.

Sosyal medyanın dinamiğinin devam ettiğini ve herkesin kendi ekosistemini oluşturduğunu söyleyen Nurluoğlu, Facebook, Linkedin, Instagram gibi mecraların markalamaya yardımcı olduğu gibi yeni iş kapıları da açtığını da belirtti.

“MECRALARI İYİ YÖNETMEK GEREKİYOR”

Neden kişisel markalamaya ihtiyaç duyulduğu üzerine değerlendirmede bulunan Nurluoğlu, “Günlük hayatta konuşmanız, yaptığınız iş, görüştüğünüz insanlar her biri marka olmanızı sağlıyor. Hangi sosyal medya kanallarını kullandığınız, o kanallarda neler yaptığınız, hangi network'e sahip olduğunuz ve kimlerle iletişim kurduğunuz gibi konuların hepsi marka olmaya giden yolda size yardımcı oluyor ve bunu siz belirliyorsunuz.” dedi.

Nurluoğlu, burada önemli olan durumun marka olma yolunda bu mecraların nasıl yönetildiği konusu olduğunu belirterek gerçek bir markaya dönüşme adımında bunun önemli olduğunu sözlerine ekledi.

Güncelleme Tarihi: 11 Ocak 2021, 13:52
YORUM EKLE

Eriş Makina

NTN

Dergiler