“HİKAYELERLE EVLERE KONUK OLUYORUZ”

Karaca olarak sofralara ve evlere konuk olma hayali ile çalışmalarını yürüttüklerini belirten Karaca Marka ve Kurumsal İletişim Direktörü Melis Uslukılınç, deneyim pazarlaması konusuna dikkat çekerek detayları ST Endüstri Radyoda anlattı.

Endüstri 40 Zirvesi

Zamana Kafa Tutanlar programında Esra Baykal’ın sorularını yanıtlayan Karaca Marka ve Kurumsal İletişim Direktörü Melis Uslukılınç, markanın kuruluş hikayesi ve deneyim pazarlaması üzerine ST Endüstri Radyoda bilgiler verdi.

“BİR UMUT VE HEYECANLA BAŞLADI”

Karaca’nın hikayesi bir umut ve heyecanla 1973'te Tahtakale’de başlıyor diyen Uslukılınç, “Bunun birlikte sofralara, ailelere ve evlere konuk olma hayali bugün sektörün lider markası olma konusunda bizim için çok güzel bir başlangıç noktası.” dedi.

Mutfak, sofra, ev tekstili ve küçük ev aletleri gibi farklı kategorilerde misafir oluyoruz diyen Uslukılınç, “Bu yolculuk bizim için çok keyifli bir serüven.” ifadelerini kullandı.

“HİKAYENİN PARÇASI OLMAYI AMAÇ EDİNDİK”

Karaca olarak bugün gelinen noktanın en büyük sebebinin şirketin mutfak, sofra ve ev tekstili kategorilerini katma değerli fikirler geliştirerek insanların sevdikleri ile paylaşmaya değer bulduğu anların bir parçası olmak olarak nitelendiren Uslukılınç,  bunu da ‘Söyleyeceğimiz çok şey var’ söylemi ile birlikte ürün hikayelerini müşterilerle buluşturduklarını belirtti.

Dünyada ilk ve tek gerçek incilerden üretilen yemek takımları çıkardıklarını belirten Uslukılınç, yanmaz yapışmaz kategorisinde de ilk defa granit devrini başladıklarını belirtti.

“FARKLI MARKALARI BÜNYEMİZE KATTIK”

Uslukılınç, Emsan, Jumbo ve Weimar gibi dünya ve Türkiye ölçeğindeki markaları bünyelerine katarak büyüme eksenini genişletmeye çalıştıklarını ve Türkiye pazarında ciddi fark yarattıktan sonra dünya ülkelerinde de çalışmalarını yürüttüklerini dile getirdi.

“DENEYİM PAZARLAMASINI 3 KATEGORİYE AYIRIYORUZ”

Satış noktasında pazarlama denilen kavramın bugün anlam değiştirdiğini ve deneyim pazarlaması olarak adlandırıldığını belirten Uslukılınç, “Satışın direkt müşteriye dokunduğu dokunduğu noktada pazarlama faaliyetlerini aktarabiliyor olmak ve deneyimler müşteriye yaşatabiliyor olmak çok değerli.” dedi.

Bu deneyim konusunun ürün ve marka deneyimi, mağaza atmosfer deneyimi ve satın alma deneyimi olarak 3 grupta ele aldıklarını vurgulayan Uslukılınç, pandemi süreciyle birlikte daha odaklı alışveriş yapmanın önemine dikkat çekerek bu konudaki çalışmalarının devam ettiğini belirtti.
 
 
 

Güncelleme Tarihi: 25 Aralık 2020, 12:03
YORUM EKLE

Proses Zirvesi

Endüstri 40 Zirvesi

Dergiler

ST Endüstri Radyo Canlı Yayını