Endüstri Medya Pazarlama Uzmanı Gözde İpek, Şirketler Arası Pazarlama programında dijital fuarları ve online etkinlikleri değerlendirdi. 2020 yılı zirve organizasyonları için 166 bin kişiyle bir anket çalışması yaptıklarını belirten İpek, sadece %17’lik bir kesimin sanal etkinlik yapılmasını istediğini söyledi.

İpek, “Biz bu araştırmayı yaptığımızda 2020 yılının ortalarıydı. Sonrasında covid-19 salgını nedeniyle sanal etkinlikler artmaya başladı.” dedi.

TÜKETİM ALIŞKANLIKLARINA UYGUN DÜZENLENMELİ

Firmaların hala yüz yüze yapılan etkinliklerin sıcaklığını aradıklarını belirten İpek, dijital organizasyonlarda standart prosedürlerin işlediğini vurguladı. 

İpek, insanların artık yüz yüze etkinlikleri ve fuarları özlediğini belirterek dijital dönüşümün kaçınılmaz olduğunu ve bunun da sektörlere mutlaka yansıyacağını ifade etti.

İpek, “Fuarlar artık belli bir sürede hibrit halde gerçekleşecek diye düşünüyorum. Biz Endüstri Medya olarak üzerimize düşen görevleri yapacağız ve tüketim alışkanlıklarına uygun bir şekilde organizasyonlar yapmaya devam edeceğiz.” dedi.