Endüstri Radyo’da Şirketler Arası Pazarlama programında konuşan Endüstri Medya Yönetim Kurulu Başkanı Recep Akbayrak, yaklaşık 13 yıldır üzerinde çalışılan ve daha önce farklı isimlerle hayata geçirilmiş ancak günün ihtiyaçlarına göre yenilenen çevrimiçi proje EndüstrideAra.com üzerine bilgiler verdi.

FİRMALAR KENDİ SAYFALARINI YÖNETEBİLECEK

İkinci evre yatırımına geçen EndüstrideAra.com’da firmalar sanal mağazalarını açarak hedef kitlesi şirketler olan tüm ürünlerini satışa sunabilecek.
Türkiye’de şirketlerden şahıslara (B2C) satış yapılan çok sayıda popüler pazaryeri platformu olduğunu söyleyen Akbayrak, “Bu konuda çok yüksek satış adetlerine gidiyorlar. B2B konusunda da Türkiye’deki bu ihtiyacı karşılamak için Endüstri Medya ciddi bir yatırım yapıyor.” dedi.

ÜRÜNLER SATIŞA SUNULUYOR

Bu alanda firmaların e-ticaret sitelerinin sayılarının son birkaç yıldır artarak devam ettiğini belirten Akbayrak, “Firmalar kendi sitelerinde ürünlerini satışa sunuyordu. Henüz pazar yeni yeni olgunlaşıyor. B2C kadar firma adetleri olmadığı için talepler çok yüksek noktaya ulaşmıyordu. Şimdi ise firmalar isterse kendi e-ticaret sitelerinde satışını yapabileceği gibi EndüstrideAra.com adresinde de satışını yapabilecek.” ifadesini kullandı.

TEKLİF TALEBİ OLUŞTURULABİLİR

Akbayrak, EndüstrideAra.com’un en büyük avantajını ise şöyle açıklıyor; “Şu anda teklif toplama konusunda kurulu bir sistemi var. Firmalar şirketlerinin ihtiyaçları doğrultusunda istisnasız her ürün için teklif toplayabiliyor. Pazaryeri özelliği de kısa bir süre sonra eklenecek. Bu şekilde şirketler ihtiyaç duydukları ürünleri doğrudan satın alabilecek ya da teklif toplayarak satın alma yapabilecekler.” dedi.
Akbayrak, EndüstrideAra.com’da şu an mağaza açmak isteyen şirketlerle görüşmeler halinde olduklarını, kısa bir süre sonra alışveriş sistemini açacaklarını sözlerine ekledi.