Meltem Kurtulan’ın ve Gülcan Tuğ’un hazırlayıp sundukları 2 Kadın 1 Konuk programına konuk olan L’ Occitane Genel Müdürü Pınar Akçam şirket faaliyetlerine dair bilgiler verdi.

Esansiyel yağlar üreterek faaliyete başladıklarını belirten Akçam, tamamen doğaya bağlılıkla büyümüş bir marka olduklarını ve dünyanın birçok ülkesinde 3 binden fazla mağaza ile çalışmalarını yürüttüklerini kaydetti.

Akçam, “Biz Türkiye olarak L’ Occitane’ın en büyük distribütörüyüz. Şu anda 37 mağaza ile büyük bir yapıyı temsil ediyoruz.” dedi.

“E-TİCARET KAMPANYALARI YÜRÜTTÜK”

Şirketin en büyük pazarlarından birinin Uzakdoğu olduğunu ve pandeminin başlangıç yerinin Çin olması sebebiyle önlemler konusunda tecrübe edindiklerini belirten Akçam, bütün perakende gibi 3 ay boyunca kapalı olduklarını tamamen e-ticaret üzerinden operasyonlarını gerçekleştirdiklerini ifade etti.

O dönemde mümkün olduğunca fazla tüketiciye ulaşabilmek için her hafta farklı kampanyalar yaptıklarını dile getiren Akçam,”Pandemi döneminde herkesin en çok kullandığı ve ihtiyacı olan temizliğe dair ürünleri küçük hediye paketleri yaparak tüketicilerimize ulaştırdık.” dedi.

Akçam, mağazaların açık olmasına rağmen küçük promosyonları yapmaya devam ettiklerini de ekledi.

“CANLI DESTEK HİZMETİMİZİ OLUŞTURDUK”

Dünyanın farklı bir yere evrildiğini ve pandemi dönemi bitse bile bazı alışkanlıkların hala hayatımızda var olacağını düşünüyorum diyen Akçam,  online alışverişteki yükselmenin devam edeceğini ve mağaza içerisinde verdikleri hizmetlerin dışında uzaktan tüketiciye nasıl ulaşabileceklerinin çalışmalarını yaptıklarını da ifade etti.

Akçam,” Mağazaya gitmek istemeyen müşterilerimiz için online cilt bakım hizmeti geliştirdik. Onun dışında canlı destek hizmetimizi devreye soktuk. Böylelikle uzmanlarımızdan doğru bilgiler alabiliyorlar.” dedi.

Marka olarak stratejilerinin müşteriye farklı kanallardan nasıl ulaşabilecekleri ve bu döneme nasıl daha iyi ayak uydurabilecekleri konusunda çalışmalar yaptıklarını da sözlerine ekledi.