banner1013
x

DOĞRU KAZANIMLAR DOĞRU YÖNLENDİRME İLE MÜMKÜN

Hem sosyal medyanın hem de reklam piyasasının son zamanlarda değişiklik yaşadığını belirten Balibey Medya Kurucusu ve Ünlü Influencer Birol Bali, sosyal medya yönetimi üzerinde değerlendirmede bulundu.

EndüstrideAra1

Arda Meriç’le Teknoloji Gündemi programına konuşan Balibey Medya Kurucusu ve Ünlü Influencer Birol Bali, sosyal medya yönetimi üzerine ST Endüstri Radyoda bilgiler verdi.

Sosyal medya yönetimi konusunda takipçi satın almanın doğru bir davranış olmadığını belirten Bali, bunun kullanıcıyı kandırmak olduğunu ifade etti.

Yapılması gerekenin içerik üretmek, fotoğraf ve video çekmek, tasarımını kampanyaya göre yönetmek gerektiğinin altını çizerek, markaya özel içerik üretmenin önemine vurgu yaptı.

PLANLAMA İLE HAREKET EDİLMELİ

Kampanyanın türüne göre sosyal medya alanlarının kullanımının değiştiğini belirten Bali, içeriğin video mu olacağı yoksa sadece görselden mi oluşacağı konularında planlama yapıp ona göre hareket etmek gerektiğini de ifade etti.

Bali, doğru kazanımlar elde etmek için doğru yönlendirmelerin yapılması gerektiğini belirtti.

Hem medyanın hem de reklam piyasasının son yıllarda oldukça fazla değiştiğini ve yeni medya olarak adlandırılan sistemin gereksinimlerinin öğrenilmesi gerektiğini belirten Bali, köklü firmaların da buna ayak uydurması gerektiğini vurguladı.

REKLAM KISITLAMASI GELECEK

Türkiye’de ofisi olmayan Twitter, Facebook, İnstagram gibi sosyal medya kanallarına getirilen yeni düzenleme üzerine de değerlendirme yapan Bali, durumun sonuçları üzerine bir tedirginlik yaşandığını ve temsilci atanmadığı takdirde erişimin kısıtlanmasına kadar gidebilecek bir durum olduğunu belirtti. Balı ayrıca reklamlara bu şekilde kısıtlama getirileceğini de belirtti.

Firmaların sosyal medyada reklam verememesi halinde kendi platformlarına yönelmek durumunda kalacağını ifade eden Bali, esas kritik durumun reklam verilemediği için influencerlar ile çalışılmaya başlanacağını aktardı.


 

Güncelleme Tarihi: 11 Aralık 2020, 14:44
YORUM EKLE

Robot Zirvesi

Endüstri 40 Zirvesi

Dergiler