banner1013
x

DİJİTAL REKLAMLARLA YURTDIŞINDA SATIŞ MÜMKÜN MÜ?

Dijital kanallar kullanılarak bir ürünü yurtdışı pazarına açmanın yollarını Endüstri Radyo’da anlatan Endüstri Medya Yönetim Kurulu Başkanı Recep Akbayrak, en önemli noktanın pazar araştırması yapılarak rekabetçi ürünü ön plana çıkarmak olduğunu belirtti.

EndüstrideAra5

Şirketler Arası Pazarlama programında Endüstri Radyo dinleyicilerinden gelen ‘Dijital reklamlarla yurtdışında bilinirlik sağlamak ve satış yapmak ne kadar mümkün?’ sorusu üzerine değerlendirmede bulunan Endüstri Medya Yönetim Kurulu Başkanı Recep Akbayrak, dijital kanalların büyük imkanlar sağladığını ve net alanlara odaklanmada önemli olduğunu belirtti.

PAZAR ARAŞTIRMASI İLE REKABETÇİ ÜRÜNÜ ÖN PLANA ÇIKMALI

Birçok markanın belli standartlara ulaşıp dijitalde yer aldığını ve rekabetin çok fazla olduğunu düşünmekte fayda var diyen Akbayrak, bu yolu kullanarak dünyanın her yerine her ürünü satabilirsiniz algısının yanlış olduğunu vurguladı.

Özellikle KOBİ’lerin yurtdışı pazarında yerel kaynaklardan araştırmalar yapması gerektiğini ve fiyatları belirleyerek en rekabetçi ürünü ön plana çıkarmak gerektiğini ifade etti.

Akbayrak, “Rekabetçi bir ürün varsa ve ciddi manada da fiyat avantajı sağlıyorsa, bunu ön plana çıkararak yerel tüketim alışkanlıklarını da araştırarak kurguyu buna uygun şekilde yapmak gerekiyor.” dedi.


 

Güncelleme Tarihi: 18 Ocak 2021, 16:03
YORUM EKLE

Radyo

Endüstri 40 Zirvesi

Dergiler