DENİZ TUTKUSU MARKAYA DÖNÜŞTÜ

GDM Tekstil Satış Müdürü Nurhan Boztepe, deniz tutkusundan yola çıkarak nasıl bir marka yarattığını anlattı.

EndüstrideAra - Haber Detay

Esra Baykal’ın hazırlayıp sunduğu Zamana Kafa Tutanlar programının bu bölümünde GDM Tekstil Satış Müdürü Nurhan Boztepe konuk oldu. Boztepe, markalaşma hikayesini ST Endüstri Radyoda anlattı.

İş hayatına bir tekstil firmasında promosyon ürünler üreterek başlayan Nurhan Boztepe, Türkiye’de giyinme anlamında kendine yakın bir firma bulamadığını söyledi.  İşsiz kaldığı bir dönemde bunun üzerine düşündü. Tam bir deniz tutkunu olduğu için bu yönde tasarım yapmaya başladı. Markası GDM Tekstil’in bu şekilde doğduğunu belirten Boztepe, huzurlu bir marka yarattığının da altını çizdi. 

Boztepe, “Bizim odağımız 10 sene önce online satışlarla başladı. ilk Fransa ve İspanya'da kampanyalar yapan bir firma ile başladık.  Böylelikle ilk sektörel online satış kampanyasını yapmış oldu. Ondan sonra mix kampanyalarda yer almaya başladık. Bizim asıl hedefimiz bilinir markalarla aynı anda aynı satış kampanyasında çıkmaktı. Bunu da başarmış olduk.” dedi.

Türkiye’de satışlarının olmadığını ifade eden Boztepe, Güney Amerika’nın ilk hedefleri olduğunu belirtti. Boztepe, “ Güney Amerika 365 gün 30 derecenin üstünde olan bir yer. Özellikle Panama’yı tercih ettik. Büyüyen ve tercih edilen bir pazardı. Daha sonra giderek büyüdük ve şu an 73 ülkede satışımız bulunuyor.” dedi.

Tasarım yapmadan önce insanları gözlemlediğini ve neye ihtiyaçları olduğunu belirlemeye çalıştığını söyleyen Boztepe, çeşitli kampanyalar yaparak markasını büyütmeye devam ediyor. 
 

Güncelleme Tarihi: 09 Kasım 2020, 09:42
YORUM EKLE

Robot Zirvesi

Proses Zirvesi

Dergiler