Dr. Öznur Sevme’nin St Endüstri Radyoda hazırlayıp sunduğu Topuklu Ekonomist programına konuk olan Çift Çorap CEO’su Berk Limboz, girişimcilikteki başarı öyküsünü anlattı.

Bu işe başladığında büyük firmaların gölgesi altında kalmak istemediğini söyleyen Limboz, ‘herkes çift çorap giyer’ sloganıyla yola çıkarak ülkesine katma değer sağlamak üzere çalışmaya başladığını belirtti. Şirketinin genç tarafını hep ayakta tutmak istediğini ve dünya devi olmayı planladığını da sözlerine ekleyen Limboz, “Marka değeri yaratmak ve üretim yapmak birbirinden farklı ama birbirine bağlı kavramlar. İkisinin entegre bir şekilde çalışması gerekiyor.” dedi.

Limboz, “Birçok genç arkadaşımız bir şeyler yapmak istiyor ama önce başkasının yapmasını istiyor. Eğer aklımızda iyi yerlere gelebileceğini düşündüğümüz projeler varsa harekete geçmek gerekiyor.” dedi.

Projesini hayata geçirmek için devletin sunmuş olduğu teşviklerden yararlandıklarını söyleyen Limboz; global pazara çıkmak için internet teşvikinden yararlandıklarını, KOSGEB gibi teşvik çalışmalarının da devam ettiğini sözlerine ekledi. 
Bir ürünün pazara girdikten sonra markalaşması için belirli alanlarda olması gerektiğini savunan Limboz, devletlerin her zaman girişimcinin yanında olması gerektiğini de belirtti. Önce şahıs firması kurmanın daha iyi sonuçlar vereceğini ifade eden Limboz,”Hem geleneksel girişimcilikte hem de ileri girişimcilikte teşvikler iyi bir seviyede. Bu sebeple önce şahış şirketi kurup yolunuza devam etmek ve önünüzü gördükten sonra daha sağlam adımlar atmak her zaman daha önemli diye düşünüyorum dedi.