Tunç Berkman ile 4P+1 programına konuk olan GittiGidiyor Pazarlama Direktörü Feyza Dereli Fedar Kasım ayı alışveriş verilerini değiştirirken e-ticarette yaşanan gelişmeleri de ST Endüstri Radyoda anlattı.

Kasım ayının genel olarak yoğun bir alışveriş dönemi olduğunu belirten Fedar, hem Black Friday hem de  11-11 kampanyası ile beklediklerinin üzerinde bir taleple karşılaştıklarını ifade etti.

ALIŞVERİŞ KATEGORİLERİ DEĞİŞTİ

Geçen senenin satış hacmini ikiye katladıklarını belirten Fedar,  memnun kaldıkları bir kampanya dönemi geçirdiklerini ifade ederken, önceki yıllara göre alışveriş kategorilerinde değişiklikler olduğunu da kaydetti.

Özellikle pandeminin etkisi ile birlikte kişisel bakım ve kozmetik ürünlerinin tercih edildiğini vurgularken, insanların evde kalması ile birlikte laptop, tablet, ev dekorasyonu ürünlerine ve takviye gıdalara talebin arttığının da altını çizdi.

“KARGO TARAFINDA DAHA HAZIRLIKLIYDIK”

Lojistik tarafının beklendiğinden çok daha iyi ilerlediğini belirten Fedar, kargo tarafında geçen sene yaşanan sıkıntıların bu dönemde yaşanmadığını ve Black Friday indirimlerine daha hazırlıklı bir şekilde girdiğini söyledi. 

“MERKEZİMİZDE MÜŞTERİ VAR”

GittiGidiyor olarak işimizin merkezine müşterimizi koyuyoruz  diyen Fedar, müşterinin ya da tüketicinin o sırada ihtiyacı ne ise ve neye ilgisi varsa ona yönelik çalışmalar yaptıklarını belirtti. Bugün 50’den fazla kategoride 22 milyon ürüne ev sahipliği yaptıklarını belirten Fedar, müşterinin aradığı her ürünü uygun fiyata bulabildiğini de vurguladı.

Fedar, ilk dönemlerde insanların e-ticaret üzerinden alışveriş yapmalarının nedeninin fiyat kaynaklı olduğunu belirtirken, Türkiye’de de özellikle belli kategorilerde  fiyattan ziyade kolaylık sağlaması nedeniyle GittiGidiyor’u tercih ettiğini de sözlerine ekledi.