Çiğdem Aydoğdu’nun hazırlayıp sunduğu Turizm Gündemi programına konuk olan Pazarlama İletişimi Uzmanı Gülcan Tuğ, pandemi sürecinde iletişim üzerine ST Endüstri Radyoda değerlendirmede bulundu.

İLETİŞİMDE HANGİ YOLLARIN KULLANILACAĞI ÖNEMLİ

Pandemi sürecinin, kişilere iletişimin farklı kulvarları olduğunu öğrettiğini belirten Tuğ, iletişimin doğru ve hedefe yönelik olması için iletişimi tüketenin seçici olması gerektiğini kaydetti.

Yeni normalde tüketici olarak medyada çok fazla seçme şansımız var diyen Tuğ, sadece medya tüketicisi olarak değil iletişim dünyasında hangi yolların kullanılacağının da önemli olduğuna dikkat çekti.

İÇİ DOLU İÇERİKLER TERCİH EDİLECEK

İnfluencer döneminin yavaş yavaş biteceğini düşündüğünü söyleyen Tuğ, yazılı veya televizyon medyasında da içi dolu iletişimin önemli olacağını belirterek insanların daha çok öğrenmek isteyeceğini ve içeriklerin buna uygun olması gerektiğini vurguladı.

Pandemi döneminde kişilerde daha fazla öğrenme isteği oluştu diyen Tuğ, iletişimin artık sağlıklı olması için dikkatli adımlar atılması gerektiğinin altını çizdi.

Tuğ, yeni medyanın her sektörü etkileyeceğini belirterek bilinen fuarların da artık değişeceğini kaydetti. Büyük fuar alanlarına gerek olmayacağını dile getiren Tuğ, şirketlerin farklı uygulamalar ile sunmak istedikleri ürünü gösterme imkanlarının olacağını ifade etti.