Şirketler Arası Pazarlama programında Endüstri Radyo dinleyicilerinden gelen soruları yanıtlayan Endüstri Medya Yönetim Kurulu Başkanı Recep Akbayrak, “Yeni kurulacak olan firmamızda akü, batarya ve pil satışı yapacağız. Ne önerirsiniz?” sorusu üzerine değerlendirmede bulundu.

“AKILDA KALICI VE PRATİK BİR ALAN ADI ALMALI”

Bu tarz net ürünler için e-ticaret siteleri ile başlamanın oldukça faydalı olduğunu söyleyen Akbayrak, rekabet açısından en önemli yatırımın marka yatırımı olduğunu belirtti. 

İyi, akılda kalıcı ve pratik bir alan adı almak gerektiğini söyleyen Akbayrak, “E-ticaret sitesi kurmak gerekiyor. Her biri için fiyat yazmak mümkün olmasa da fiyat yazılabilecek olan ürünleri burada satmak sonra eş zamanlı olarak diğer pazar yerlerinde de entegre olmak gerekiyor. Ağırlıklı olarak bu ürünlere ihtiyacı olan tedarikçilerin, satınalmacıların ilk aklına gelebilecek marka inşa etmek üzerine bir strateji geliştirilebilir.” dedi.

Akbayrak, burada önemli olanın pazarlama iletişiminde, neredeyse ilk söylendiğinde akılda kalabilecek, net bir şekilde anlaşılabilir bir isim seçmek olduğunu belirterek bunun işleri daha kolay hale getireceğini sözlerine ekledi.