2021’DE PAZARLAMA TRENDLERİ NELER OLACAK?

Sürdürülebilirlik ve e-ticaretin giderek önem kazandığını belirten P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya CMO’su Dr. Onur Yaprak, 2021 ve sonrası için temel pazarlama trendleri üzerine değerlendirmede bulundu.

Endüstri 40 Zirvesi

Endüstri Radyoda Toplum 5.0 programına konuk olan P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya CMO’su Dr. Onur Yaprak, Dr. Yıldız Tuğba Kurtuluş Kara’nın sorularını yanıtladı.

2021 ve sonrası için temel pazarlama trendleri üzerine değerlendirmede bulunan Yaprak, “Teknoloji inanılmaz bir hızla ilerliyor. Bizim hiç düşünmediğimiz, hayal edemediğimiz teknolojiler var. Örneğin; giyilebilir teknolojiler gibi. Bunlar pazarlamayı farklı şekillendirecek diye düşünüyorum ama bazı trendler ve konular yine de çok fazla değişmeyebilir.” dedi.

KİŞİSELLEŞTİRME KORUNUYOR

Kişiselleştirme ve kişisel bilgilerin korunması her zaman gündemde olacak diyen Yaprak, dijital dünyanın bunu sağladığını ve her sektörün de biraz desteklediğini belirtti. 

Yaprak, “Bizler bireylerin ihtiyaçlarının ne olduğunu anladığımız bir dünyaya doğru gidiyoruz. Bireyler çoğu zaman internette arıyorlar ve biz de ne ile ilgilendiklerini görüyoruz.” ifadesini kullandı.

SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ÖNEM KAZANACAK

Dataların okunması ve bu verilerin pazarlamacılara gelmesi daha sofistike şekilde devam edecek diyen Yaprak, hiperaktivitenin önemine dikkat çekerek ürün hakkındaki deneyimlerin anında bildirilmesinin tüketiciye güç verirken pazarlamacılara da fırsatlar sunduğunu vurguladı.

Yaprak, sürdürülebilirliğin daha da büyüyerek önem kazanacağını belirterek e-ticaretin de özellikle pandemi ile birlikte anlaşılan öneminin giderek büyüyeceğini sözlerine ekledi.

Güncelleme Tarihi: 13 Ocak 2021, 10:25
YORUM EKLE

Robot Zirvesi

Endüstri 40 Zirvesi

Dergiler
Partnerler