KAYNAK OTOMASYONUNDA DİKKKAT EDİLMESİ GEREKENLERİ PAYLAŞTI KAYNAK OTOMASYONUNDA DİKKKAT EDİLMESİ GEREKENLERİ PAYLAŞTI

Yerli endüstriyel bilgisayar üreticisi Çizgi Teknoloji, Ar-Ge, tasarım, üretim, yazılım ve satışta olduğu gibi satış sonrasında da fark yaratan hizmetlerle müşteri odaklı bir teknoloji firması olarak adından söz ettiriyor.

Müşteri memnuniyetine kilit önem veren firma, periyodik olarak gerek müşteri memnuniyeti anketleriyle gerekse doğrudan aldığı geribildirimler doğrultusunda iyi olduğu noktaları daha da iyileştirmek, zafiyetlerini gidererek daha iyi bir hizmet sunmak amacıyla çalışmalar yürütüyor. 

“HIZLI BİR ŞEKİLDE ÇÖZÜME KAVUŞTURABİLİYORUZ”

Satış sonrası hizmetlerin kendileri açısından öneminin altını çizen Çizgi Teknoloji Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Bilal Çiçek, “Satış sonrası bizim fark yaratmaya çalıştığımız en önemli unsurlardan biridir. Bu konuda müşteri memnuniyetine büyük önem vermekteyiz. Zaten bu konuda yaptığımız müşteri memnuniyeti anketlerinde elde ettiğimiz yüksek oranlar da bunun bir göstergesi.” ifadelerini kullandı.

Yerli üretici olmanın gereklerinden birinin satış sonrasında sağlanacak hizmetler ve oluşturulacak fark olduğunu kaydeden Çiçek, bu bağlamda yerli üretici olmalarının avantajıyla teknik bilgi ve know-how açısından konuya çok daha hakim olduklarını belirtti.

Bilal Çiçek, ürünü kendi bünyelerinde ürettikleri için ürünün her türlü teknik özelliğiyle ilgili sorununa ve müşterilerin satış sonrası ihtiyaçlarına A’dan Z’ye destek verebildiklerini ve ortaya çıkan problemleri hızlı bir şekilde çözüme kavuşturabildiklerini dile getirdi.

“3 YIL ÜRÜN GARANTİSİ, 5 YIL YEDEK PARÇA TEMİN GARANTİSİ VERİYORUZ” 

Sanayide en önemli konulardan birinin alınan teknik desteğin ya da servis yardımının hızı ve kalitesi olduğunu söyleyen Çiçek, üretimin durmasının, aksamasının ya da cihazlardaki destek sebebiyle bazı ihtiyaçların yerine getirilememesinin üretimde ciddi kayıplara yol açtığını vurguladı. 

Bu tür olası durumları azaltmanın teknik desteği ve servisi veren firmanın elinde olduğunu aktaran Çiçek, “Biz de Çizgi Teknoloji olarak müşterilerimize en iyi desteği sağlıyoruz. Gerektiği anda hızlıca ürün temin edebiliyoruz. Yedek parça stoklarımızı sürekli bulunduruyoruz. Sürdürülebilir bir üretim yapıyoruz. Dolayısıyla bizden ürün alan müşteri hem 3 yıl garanti hem de en az 5 yıl yedek parça temin garantisi de almış oluyor.” diye konuştu.

Ayrıca yerli bir üretici olarak hem servis hızı hem de satış sonrasında yedek parça maliyetleriyle ithal ürünlere kıyasla birçok fark yarattıklarını kaydeden Çiçek, müşterilerinin kendilerini tercih etmesi ve ilk çalışmaya başladıktan sonra memnun kalarak ürünlerini kullanmaya devam etmesinin, ürünlerin kalitesi ve performansının yanı sıra satış sonrasında aldıkları hizmetin büyük payı ve önemi olduğunu ifade etti.

“CİDDİ ÖNLEMLER ALDIK, STOKLARIMIZI KONTROL ALTINDA TUTUYORUZ”

Özellikle pandemi sürecinde yaşanan tedarik zincirindeki kırılmalar, ham madde tedarikinde yaşanan sorunlar, otomotiv, elektronik gibi sektörleri etkileyen çip krizi gibi nedenlerden birçok üreticinin olumsuz yönde etkilendiğini bildiren Çiçek, bu kapsamda aldıkları önlemleri ise şöyle açıkladı:

“Şu anda termin süreleri çok uzamış durumda. Daha önce 1-2 ayda temin edilebilen mamul ya da yarı mamul ürünlerin temini 6-8 aylara kadar çıkabiliyor. Dolayısıyla bu da stoklu, öngörülü ve tahminli çalışmayı gerektiriyor. Firma olarak ciddi önlemler aldık ve bu doğrultuda stoklarımızı ayarladık. Daha müşteri talebini alırken, ilgili hem stok durumumuzu hem de yurt dışından gelecek ham madde, yarı mamullerimizin durumunu kontrol ederek müşterilerimize en doğru zamanı veriyoruz ve teslim sürelerini en iyi şekilde yönetmeye çalışıyoruz. Şu ana kadar da bunda başarılı olduğumuzu düşünüyorum.”

Çizgi Teknoloji Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Çiçek ayrıca, bu süreci iyi yöneten firmaların sürecin ardından gelecek dönemde farklı ve başarılı bir konumda yer alacağını, kendilerinin de bunu hedeflediğini sözlerine ekledi.

https://www.artech-ipc.com.tr/

https://www.cizgi.net/