Müşteri memnuniyetinde servis hizmetleri ile öncü bir rol üstlenen SEW Eurodrive müşterilerinden aldığı güven ve destek sonucunda sektörde tamamen partner firma olarak görülüyor. 
Günümüzde ‘servis’ terimi duyulduğunda akla ilk önce bakım ve onarım işlemleri geliyor ancak son teknolojik gelişmeler ışığında ‘servis’ terimi artık bakım ve onarım işlemlerinden çok daha fazlasını içeriyor. Özellikle üretim süreçlerinin daha da karmaşık hale geldiği günümüzde hizmetlerin daha kapsamlı olması ve ürün yaşam döngüsünün her aşamasını kapsaması gerekiyor.

TOPLAM 6 FAZDA DEĞERLENDİRİYOR

SEW Eurodrive bünyesinde Yaşam Döngüsü Hizmetleri tüm ürün yaşam döngüsü boyunca ihtiyaç duyulan hizmetleri, araçları ve kaynakları kapsıyor. Yaşam döngüsü hizmetleri sayesinde; 
tek bir kaynaktan, ürün portföyüyle yakından bağlantılı hizmet ve araçlar alınıyor. Tek irtibat kişisi ile muhatap olunurken, üretim sürecinin güvenliği için hızlı ve güvenilir destek alınabiliyor. Hareket ve otomasyon teknolojisi alanında 85 yılı aşkın SEW uzmanlığında bireysel danışmanlık hizmetinden yararlanmak mümkün oluyor. 

SEW Eurodrive ürün yaşam döngüsünü Oryantasyon, Planlama ve Mühendislik, Tedarik ve Teslimat, Kurulum ve Devreye Alma, İşletme, Modernizasyon olmak üzere toplam 6 fazda değerlendiriyor..