Bitkisel yağ sektörünün önde gelen markalarından Vita, 3 yıl içinde 3 kat büyümeyi ve yenilenen yüzüyle ihracat pazarlarını da genişleterek 75 ülkeye ulaşmayı hedefliyor.

AFRİKA VE G. AMERİKA ÜLKELERİNİ GÖZÜNE KESTİRDİ

Marka,  2020 yılında elde ettiği yüzde 55’lik büyümenin ardından gelecek hedeflerini açıkladı.

Şirket, yeni ürün ve ürün gruplarıyla beraber Türkiye'de pazar payını artırarak, 3 yılda 3 kat büyümek için harekete geçti. 

Tekirdağ Çorlu'da konumlanan üretim tesisinde yıllık 50 bin tonluk üretim kapasitesine sahip şirket; Orta Doğu ve Körfez ülkeleri başta olmak üzere dünyanın birçok ülkesine gerçekleştirdiği ihracatı da artırarak, yeni pazarlara açılacak. Şirketin hedeflediği yeni pazarlar arasında Afrika ve Güney Amerika ülkeleri yer alıyor.    

"CİROMUZUN YÜZDE 3'Ü AR-GE HARCAMALARINA"

Gelecek dönem büyüme hedefleri ve planlarına ilişkin görüşlerini paylaşan Aymar Genel Müdürü Nihat Özyurt, köklü geçmişleriyle Türkiye’nin ve dünyanın birçok ülkesinde mutfaklara girdiklerini, her geçen gün daha fazla damağa ve mutfağa hitap etmek için yeni ürünler geliştirdiklerini dile getirdi.

Özyurt, en sağlıklı ürünleri geliştirmek amacıyla her sene cirolarının yüzde 3’ünü Ar-Ge harcamalarına ayırdıklarını belirtti.

"ÜRÜNLERİMİZİ, DOĞAL YOLLARLA ÜRETİYORUZ"

Tüm yatırımların odağını, firmalarının 3 yılda 3 kat büyüyemek ve ihracatta 75 ülkeye ulaşmak olarak belirlediklerini ifade eden Özyurt, ürünlerinin geleneksel lezzeti ve sektörde birçok ilki gerçekleştirmeleri sayesinde büyüme hedeflerinde iddialı olduklarını vurguladı.

Markalarıyla ayçiçekten kanolaya, margarinden kızartmalık ve baklavalık yağa kadar birçok çeşit ürünleriyle piyasada yerlerini aldıklarını bildiren Özyurt, ürünlerinin trans yağ, su veya katkı maddesi içermediğini, sadece yüzde 100 bitkisel yağlardan ve doğal yollarla ürettiklerini aktardı. 

Özyurt, "Bu özellikleri sayesinde Vita lezzet efsanesi, 70 yılı aşkın süredir mutfaklarımızın baş tacı olmaya devam ediyor. Vita deyince insanların akıllarına çocukluğumuzdaki sofraların lezzetli yemekleri geliyor. Yıllar sonra da bu sofraları hatırlatmak ve bizden sonraki nesillerin de aynı lezzetleri yaşaması için yatırımlarımızı sürdürerek, Vita lezzetini Türk ve dünya mutfaklarıyla buluşturmaya devam edeceğiz." dedi.

"SOFRALARA LEZZET KATMAYI SÜRDÜRECEĞİZ"

Ürünlerinin ambalaj tasarımlarını, günün ve tüketicilerin talep ve ihtiyaçları doğrultusunda yenilediklerini kaydeden Özyurt, tasarımları 70 yıllık geçmişlerinden uzaklaşmadan değiştirerek daha modern bir kimliğe kavuşturduklarını söyledi.

Farklı lezzetlerle tüketicilerini buluşturmak üzere Vita Kova ve Vita Tereyağı Lezzeti ürün gruplarını üretmeye başladıklarının bilgisini veren Özyurt, "Geçmişte ve bugün olduğu gibi gelecekte de tercih edilen ve sevilen bir marka olmak için yeni ürünlerimizle mutfakların başköşesinde yer almaya, sofralarımıza lezzet katmaya devam edeceğiz." şeklinde konuştu.