Yılın ilk yarısında yüzde 40 büyüme rakamına ulaşan Kaya Çiftliği, iç pazarda önemli bir ivme yakaladı. Firma sağladığı bu başarıyı sınır ötesine taşımayı hedefliyor. Hedefine ulaşabilmek içinse ihracatta önemli rotalar belirliyor. İhracattaki ilk adımını Orta Doğu’ya atan firma şimdi de rotasını Kuveyt, Katar, Almanya ve Dubai’ye çevirdi.  

İHRACATTA YENİ ÜLKELER BELİRLEDİ 

Konuyla ilgili açıklama gerçekleştiren Kaya Çiftliği Yönetim Kurulu Başkanı Zülfikar Kaya, HORECA hedeflerine ağırlık verdiklerini ve yılın ilk çeyreğinde yüzde 40 büyüme rakamına ulaşarak önemli bir başarı sağladıklarını belirtti. Kaya hedefleriyle ilgili şu bilgileri paylaştı: “İhracattaki ilk adımımızı Orta Doğu'ya açılarak attık. Şu an Kuveyt'te bulunan hem ulusal hem de yerel marketlerde yer alıyoruz. Katar'a da sevkiyatlarımız devam ediyor. Bu yılki hedefimiz Avrupa ve diğer Orta Doğu ülkeleri. İlk adımda Almanya ve Dubai’ye ağırlık vereceğiz. Görüşmelerimiz sürüyor” diyor.

YILDA 12 BİN TON SEVKİYAT GERÇEKLEŞTİRİYOR 

Kaya, iç Pazar kapsamında hotel, restoran ve kafelere yönelik bir kitlelerinin olduğunu belirtirken mağazaların yanı sıra HORECA sektörüne yöneldiklerini belirtti. Kaya yılda 12 bin ton sevkiyat gerçekleştirdiklerine işaret ederken “Şu anda 21 ilde 109’a ulaşan satış mağazalarımız var. Günlük 200 tonluk süt işleme kapasitemizin yarısını kullanıyoruz. Yıllık 12 bin ton sevkiyat gerçekleştiriyoruz. Lojistik operasyonlarımızın yüzde 98’ini kendi bünyemizde yürütüyoruz” dedi.