Mağazalaşma atağına devam eden ankastre pazarının önemli temsilcilerinden Silverline, 2021 yılının ilk yedi ayında mağaza sayısını 71'e yükselttikten sonra yıl sonu hedefini 80 mağaza olarak belirledi.

PAZARA YATIRIM YAPACAK

Firma, 2021 yılında ilk önce İstanbul olmak üzere Ankara,  Ankara, İzmir, Eskişehir, Çanakkale, Antalya, Konya ve Kayseri gibi nüfus yoğunluğunun fazla, konut sektörünün hareketli olduğu illerde yeni mağazalar açmayı planlıyor.

Ticaretin yüzde 62’sinin mağazalar üzerinden gerçekleştiği sektörde yıl sonuna kadar 80 mağazaya ulaşmayı hedefleyen firma, güçlü marka kimliğine ve her yıl yüzde 15 büyüyen pazara yatırım gerçekleştirecek.

25 YENİ MAĞAZA AÇACAK

Bilhassa pazarın yüzde 32'sini elinde bulunduran İstanbul'da mağaza sayısını 25'e ulaştırmayı hedefleyen firma, yatırımcılarına "Corner" ve "Shop" olmak üzere iki konsept seçeneği sunuyor.

Ana cadde veya AVM’lerde en az 80 metrekarede alana sahip markanın "Shop"ları deneyime dayalı müşteri memnuniyetini öne çıkarıyor.

Mağazalarda firmanın tasarımdan fonksiyonelliğe ve teknolojiye alanında dikkat çeken bütün ürün grupları teşhir ediliyor.

TERCİH EDİLEN ÜRÜNLER "CORNER"LARDA OLACAK

Bu yıl mağazalaşma stratejisi çerçevesinde Corner mağazalara yer veren firma, maliyetten tasarruf etme avantajı sağlayan "Corner’lar ile müşterilerine daha hızlı ulaşma ve onlara ürünleri yerinde inceleme olanağı tanıyor.

Düşük metrekareli alanlarda düşük maliyetlerle kurulabilen söz konusu konseptte, markanın en çok tercih edilen ürünlerine yer verilecek.