Halıcı Grup; Türkiye’nin en büyük ABB servis partneri olarak, 8 kişilik teknik servis kadrosuyla müşterilerine; sürücü tamiri, test, devreye alma, periyodik bakım ve saha hizmeti veriyor.

Halıcı Grup’ta satış sonrası teknik destek, bakım ve saha hizmeti süreçleri ile ilgili sorularımızı yanıtlayan Halıcı Grup İş Geliştirme ve Servis Satış Müdürü Bilal Battal, “Sürücülerin sorunsuz çalışabilmesini sağlamak adına tüm müşterilerimize önleyici bakımların faydalarını aktarmaya gayret ediyoruz. Bu bakımların önemi aktif olarak sahada çalışan sürücülerin arıza riskleri daha düşük olacağından dolayı güvenilirlikleri maksimum düzeye çıkararak müşterilerimizin plansız duruşları azaltmaya çalışmasına yardımcı olmaya çalışmaktayız” diyor.

Halıcı Grup bünyesinde satış sonrası teknik destek süreci nasıl ilerliyor? Tamir, devreye alma ve saha hizmetleriyle ilgili bilgi verir misiniz?

Müşterilerimizden gelen arızalı ürünler bize ulaştığı anda her ürün için arıza takip numarası verilmektedir. Bu takip numaraları üzerinden müşterilerimize, ürünlerinin bize ulaştığına dair bir bilgilendirme maili gönderilir. Gelen ürünlerde arıza tespiti yapıldıktan sonra onarım maliyeti için fiyat teklifi verilmektedir. Teklif onayından sonra ilgili bakım/onarım ve test aşamaları tamamlanıp gelen ürünlerde ne gibi çalışmaların yapıldığını anlatan tamir raporları ile birlikte müşterilerimize teslim edilmektedir.

MAXION WHEELS'İN FABRİKA YATIRIMINDA OTOMASYON RÜZGARI MAXION WHEELS'İN FABRİKA YATIRIMINDA OTOMASYON RÜZGARI

Prosedürler nasıl işliyor? Tamir süresi ne kadar sürüyor? Bu kapsamda ne tür çalışmalar yapılıyor? 

Arızalı olarak gönderilen ürünlerin ilk etapta ön incelemesi yapılmaktadır. Yapılan bu incelemeden sonra tamir maliyeti çıkarılır ve tamir onayı verilen cihazlar onarım aşamasına alınır. Bu aşamada güçlü yedek parça stoklarımız ile arızalı ürünlerin kısa sürede onarım işlemleri tamamlanmaktadır. Tamir edilen her bir sürücü yük testinde test edilir. Bu test işleminde sürücüler, tam yüküne kadar yüklenerek test edilmektedir. Test işlemi başarılı bir şekilde tamamlandıktan sonra da ürünler sevke hazır hale getirilir.

Bu konudaki geri bildirimleri/müşteri memnuniyeti ile ilgili neler söylersiniz?

Müşterilerimizin her bir prosesinin önemli olduğunun farkındayız. Sürücülerin sorunsuz çalışabilmesini sağlamak adına tüm müşterilerimize önleyici bakımların faydalarını aktarmaya gayret ediyoruz. Bu bakımların önemi aktif olarak sahada çalışan sürücülerin arıza riskleri daha düşük olacağından dolayı güvenilirliklerini maksimum düzeye çıkararak müşterilerimizin plansız duruşları azaltmaya çalışmasına yardımcı olmaya çalışmaktayız. Ayrıca sahada teknik destek talep eden müşterilerimizin taleplerini mümkün olan en kısa sürede yanıtlamaya özen gösteriyoruz.