banner738
x

“Önemli olan satış ağını doğru kurmak”

TOSB Yönetim Kurulu Üyesi ve Farplas CEO’su Ömer Burhanoğlu, “Önemli olan yerli otomobili üretmek değil, satış ağını doğru kurmak” dedi.

“Önemli olan satış ağını doğru kurmak”
Dergi

Corporate Change Academy Yönetim Kurulu Üyesi Bahadır Kayan’ın moderatörlüğünü üstlendiği “Otomotivin Dünü, Bugünü, Geleceği” toplantısında konuşan TOSB Yönetim Kurulu Üyesi ve Farplas CEO’su Ömer Burhanoğlu, yerli otomobil üretmekten ziyade satış ağını doğru kurmanın önemine vurgu yaptı.

Türkiye’nin dünya otomotiv pazarından yüzde 1,5 pay aldığını belirten Burhanoğlu, yerli otomobil üretimi ile ilgili alınan kararı zamanında ve yerinde bir karar olarak bulduklarını ifade etti.

“SADECE PROTOTİP OLARAK KALIR”

Günümüzde otomobil üretmenin zor olmadığını, yapısal değişiklikler nedeniyle işlemin kolaylaştığını kaydeden Burhanoğlu, yerli otomobil üretiminin doğru bir iş modeliyle başarılabileceğini fakat satış ağının geliştirilemediği zaman bu işin prototip olarak kalacağını söyledi.

“İŞ BİRLİĞİ YAPARAK ÜRETMELİYİZ”

Burhanoğlu, mobilitenin otomotiv sektörüne girmesiyle birlikte kısa vadede çok önemli gelişmelerin yaşanacağını belirterek, bu kapsamda iş birliği yaparak üretmenin önemine değindi ve elektronik, yazılım gibi farklı sektörlerin de sektöre dahil olduğunu dile getirdi. 
 

Güncelleme Tarihi: 29 Ocak 2020, 17:52
YORUM EKLE

Noya

Markaküpü

Dergiler
Partnerler