“Uluslararası firmada çalışan bir Türk olarak aslında ‘normal nedir’ sorusuna cevap verebilmenin konunun aydınlatılması için yapılması gereken ilk iş. Türk Dil Kurumu ‘Normal’i şu şekilde tanımlıyor: “Kurala uygun, alışılagelen, olağan, aşırılığı olmayan.” ve Öz Türkçesi ‘Uyum’ olan ‘Adaptasyon’dur. Çevrelerine yeterince uyum sağlayıcı adaptasyonlara sahip olmayan organizmalar, ya bulundukları ortamdan gitmek zorunda kalırlar ya da soyları tükenir. 
Şirketimiz hali hazırda dijital araçları oldukça sık kullanmaktaydı. Uyum göstermek bizim 86 yıldır yaptığımız, tecrübelerimizle kanıtlanmış, olağan ve yapılması gereken bir davranıştır. İşlerini kolaylaştıran, zamandan kazandıran sağlam ürünler kullanan mutlu müşteriler ise bizim en büyük motivasyon kaynağımızdır. Dijitalleşme, bu konuda herkese çok yardımcı olmaktadır. Kısacası; bu konu gerekenin gereken zamanda yapılacağı anlamına gelen, önce uyum gösterilecek sonra da kendi normalini oluşturacak önceden kestirilemeyen bir konudur. Sağlık, zaman ve mutlu müşteriler hepimizi şekillendirecektir.

Mühim olan; ülkemiz Türkiye’nin bu sürece nasıl uyum sağlayacağıdır. Tek başına firmaların bundan sonraki ‘normal’inin nasıl olacağı değil, ülke olarak bizim yeni normalimizin ne olacağıdır. İş dünyasının geçmişte yapmış olduğu hataları biliyoruz. 
Yaşadığımız şu günler, iş dünyasının kendisini yeniden gözden geçirmesi, uluslararası rekabetteki vizyonlarını mevcut olanakları dahilinde yeniden oluşturması, sağlık tedbirleri çerçevesinde çeşitli eğitimler düzenleyerek personelini eğitime tabi tutması ve hayal dünyasından çıkıp kendilerine çeki düzen vermeleri için bir fırsattır.”