Çöp torbası ve mutfak yardımcı ürünlerinde Türkiye'nin ilk tercih edilen* markası olan Koroplast Temizlik Ambalaj Ürünleri Sanayi ve Dış Ticaret A.Ş., halka arz çerçevesinde taslak izahname onayı için Sermaye Piyasası Kurulu (SPK)'na başvurusunu gerçekleştirdi.

SPK’nın onayına sunulan taslak izahname, aracı kurum olarak yetkilendirilen Yapı Kredi Yatırım’ın ve firmanın internet sitelerinde yayımlandı.

"MARKA DEĞERİMİZİN DAHA DA ARTACAĞINA İNANIYORUZ"  

Konuya ilişkin açıklamalarda bulunan Koroplast Genel Müdürü Bekir Türkoğlu, halka arz kapsamında taslak izahname onayı için SPK’ye başvurduklarını dile getirerek güçlü bir finansal yapıya sahip olan firmalarının, halka arz süreciyle beraber marka değerinin daha da artacağına inandıklarını söyledi.

Hedeflerinin yılın ilk yarısında halka arz sürecini tamamlamak olduğunu belirten Türkoğlu, "Ana sermaye ortağımız Korozo’nun da desteğiyle, 40 yıllık tecrübemizi, kurumsal yönetim ilkelerimizi ve şeffaflığımızı halka açık bir marka olarak sürdürmek için çalışmalarımıza başladık ve gerekli başvurumuzu gerçekleştirdik. Yenilikçi ve kaliteli ürünlerimizle faaliyet gösterdiğimiz sektörde, yüzde 100 marka bilinirliğimizle** en çok güvenilen ve Türkiye’de en çok tercih edilen* lider markayız." dedi.

"TÜKETİCİLERİMİZDEN ALDIĞIMIZ GÜVENLE HALKA AÇILACAĞIZ"

Şirket olarak halihazırda Almanya, Azerbaycan, Hollanda, İngiltere, Kıbrıs ve Romanya dahil olmak üzere 9 ülkeye ihracat gerçekleştirdiklerini kaydeden Bekir Türkoğlu, "Sektörün söz sahibi firmalarından biri olarak, 2020 yılında 279 milyon TL ciro elde ederken, 2021 yılını ise yüzde 46 büyüyerek 407 milyon TL ciroyla kapattık. Tüketicilerimizden aldığımız güven ve halka arz ile birlikte, başarımızın artarak devam edeceğine inanıyoruz." ifadelerini kullandı.

KİLSAN TAM OTOMATİK LENTO ÜRETİM TESİSİNİ DEVREYE ALACAK KİLSAN TAM OTOMATİK LENTO ÜRETİM TESİSİNİ DEVREYE ALACAK

GERİ DÖNÜŞTÜRÜLEBİLEN MALZEMELERDEN ÜRÜN ÜRETİYOR

Koroplast, kuruluşundan beri 40 senedir tüm ürün ve hizmetlerini tüketicilerin ihtiyaçları doğrultusunda kurguluyor; kaliteyi, teknolojik donanımı ve Ar-Ge faaliyetlerini ön planda tutuyor.

Ürünlerini çöp torbaları, pişirme, saklama ve temizlik grubu ürünleri olarak 4 ana kategori altında toplayan firma, güncel teknolojiye uygun üretim merkezleri ve 15,5 bin ton ekstrüzyon kapasitesinin yanı sıra alanında yetkin satış pazarlama ekibiyle, 45 distribütör ile 52 bin noktada ve 100’den fazla ürün gamıyla hizmet sunuyor.

Ayrıca geri dönüştürülebilir malzemelerden üretilen ve tekrar geri dönüştürülebilen çöp torbaları da bulunan şirket, "yaşanılabilir bir dünya birlikte kolay" diyerek sürdürülebirlilik konusuna önem veriyor.

  

**%100 marka bilinirliği: İpsos Marka Sağlığı Araştırması