Beijer Electronics marka kimliğini geliştiriyor

“People and Technology. Connected.” Beijer Electronics ‘İnsan ve Teknoloji Birlikte’ sloganı ile güçlendirilmiş marka kimliği ve yeni vizyonunu açıklıyor.

Beijer Electronics marka kimliğini geliştiriyor
Şirketler Arası Pazarlama

Beijer Grup bünyesindeki 3 kuruluştan biri olan Beijer Electronics, kuruluş yılı olan 1981’den bu yana İsveç Malmö’de yerleşik olarak faaliyetlerini sürdürüyor. Beijer Group başta Alfa Laval, Bombardier, Alstom ve Emerson gibi, ürünlerinde zorlu endüstriyel standartları isteyen büyük küresel müşteriler ile çalışıyor. Rutin siparişler ve yeni müşteriler ile uluslararası rekabetçi bir konuma gelen firmanın 2018'deki satış toplam cirosu 1,4 milyar SEK’e ulaşmıştır. Geçen yıllarda, sürekli büyüyerek uluslararası bir firma kimliği kazanan Beijer Electronics, kendi şubeleri ve özenle seçilmiş katma değerli distribütörleri ile Avrupa, Asya ve Amerika'da faaliyet gösteriyor. Tüm bu bölgelerde hem satış hem de destek ve servis vermektedir. Bulunduğu her yerde uzun vadeli olarak var olmak, Beijer Electronics’in büyüme stratejisinin önemli bir unsurudur.

“STRATEJİK BİR ADIM ATIYORUZ”

Beijer Electronics CEO'su Stefan Lager, firmanın yeni konsepti konusunda “Biz bir insan şirketiyiz; tecrübeli, yetenekli ve tutkulu kadromuz, müşteri ve iş ortaklarımıza, sınıfının en iyisi kullanıcı dostu çözümler ile, karşılaştıkları zorlukları aşma konusunda güç veriyoruz. Ve biz bir teknoloji şirketiyiz; müşterilerimize ve ortaklarımıza işlerini optimize etmek konusunda; yazılımlarımız, donanımlarımız, hizmetlerimiz ve desteğimizle yardımcı oluyoruz. ‘’ diyor. İnsanları ve teknolojileri birbirine bağlamak; hedef ve emelleri gerçekleştirme ve günümüzün dijitalleşmiş dünyasında rekabet avantajı kazanacak yeni çözümler sunma anlamını taşımaktadır’’ diyen Lager konuşmasına şu sözlerle devam etti: “Bu bizim için heyecan verici bir değişim ve gelecek için çizdiğimiz yolda stratejik bir adım.” 

“HEYECAN VERİCİ BİR DEĞİŞİM” 

Güçlendirilmiş marka kimliği, kendini yeniden konumlandıran, ancak yine de DNA ve mirasına bağlı olan bir organizasyonu temsil ediyor. Marka kimliği, firmanın inovasyon tarihine ve müşteri odaklı anlayışına dikkat çekiyor. En çokta “İnsan ve Teknoloji” sloganı, yeni dijital dünyaya kapı açıyor. Yeniden markalandırma, Beijer Electronics’in iş geliştirme ve yeni fırsatlar için bir temel oluşturma stratejisinin bir parçası. Beijer Electronics'in yeni vizyonu “Beijer Electronics’in, kritik uygulamalarda iş süreçlerini optimize etmek için, insanları ve teknolojileri birbirine bağlayan çok uluslu, sektörler arası yenilikçi bir firma olduğunu anlatıyor. IIoT için gerekli olan kullanıcı dostu yazılım, servis ve donanım üzerine uzman bir firma olarak, müşterilerine, iş süreçlerinde karşılaştıkları zorlukların üstesinden gelmek için yüksek teknolojik çözümler sunuyor. CEO  Stefan Lager, “Bu bizim için heyecan verici bir değişim ve gelecek için çizdiğimiz yolda stratejik bir adım” diyor ve ekliyor:  “Hizmet verdiğimiz müşterilere ve ortaklarımıza olan bağlılığımız ve taahhütlerimiz değişmeyecek ancak büyümek için çok büyük bir potansiyel var ve güçlendirilmiş markalaşma çabamız bizi bu fırsatları değerlendirmek için konumlandırıyoruz.” 
 

Güncelleme Tarihi: 06 Mayıs 2019, 12:05
YORUM EKLE

Universal Robots

Balluff

Dergiler